Latest News

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2016

10+1 διάσημοι Έλληνες που πάλεψαν και νίκησαν την κατάθλιψη [photos]


Η κατάθλιψη για αρκετούς ακόμη και σήμερα είναι θέμα ταμπού και αποφεύγουν να συζητάνε γι΄ αυτό. Ωστόσο, μερικοί διάσημοι Έλληνες βρήκαν το θάρρος να παραδεχτούν δημόσια πως έχουν περάσει κατάθλιψη.




Διάσημοι από την ελληνική showbiz μας δίνουν μαθήματα θάρρους, μιλούν ανοιχτά για την κατάθλιψη που οι ίδιοι βίωσαν και αφυπνίζουν. Βρήκαν το θάρρος να το παραδεχτούν δημόσια και να μιλήσουν για τα αίτια που την προκάλεσαν.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Καίτης Φίνου, που πρόσφατα αποφάσισε να μιλήσει δημόσια για την κατάθλιψη που πέρασε, όταν έμεινε χωρίς δουλειά και είχε οικονομικά προβλήματα. Ενώ, η Μιμή Ντενίση εξομολογήθηκε πως πέρασε κατάθλιψη όταν έφυγε από την ζωή ένα πολύ αγαπημένο της πρόσωπο.

Ελευθερία Ρήγου
«Η κατάθλιψη είναι πολύ σοβαρή ασθένεια, δεν είμαστε όλοι καταθλιπτικοί. Θα την παρομοιάσω με ένα πηγάδι χωρίς πάτο που πέφτεις, πέφτεις και βλέπεις μαυρίλα. Η κατάθλιψη θέλει καθοδήγηση από ψυχολόγο και ίσως και αγωγή από ψυχίατρο. Έχω κάνει έξι χρόνια ψυχοθεραπεία, πήρα και φαρμακευτική αγωγή».






Καίτη Φίνου
«Έμεινα ένα χρόνο χωρίς δουλειά, το χρόνο που πάχυνα και έφτασα 100 κιλά και, και έβαψα τα μαλλιά μου καστανά γιατί με σιχαινόμουν τόσο πολύ, σιχαινόμουν να με δω, μόνο τον καθρέφτη μου που δεν είχα σκεπάσει και δεν ήθελα να βγω έξω!».






Μικαέλα Φωτιάδη
Σε παλαιότερη συνέντευξή της είχε δηλώσει πως στα 18 της πήρε μέρος στα καλλιστεία για Σταρ Ελλάς, όμως δεν τα κατάφερε με αποτέλεσμα να πάθει κατάθλιψη και να πάρει κιλά, θεωρώντας πως έτσι τιμωρούσε τον εαυτό της για την αποτυχία της.






Γιάννης Βούρος
«Νομίζω πως περνάω κατάθλιψη τώρα. Είναι μέρες που ξυπνάς το πρωί και λες “πώς θα το αντιμετωπίσω αυτό, αυτό δεν μπορώ να το ξεπεράσω”. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου, στα 60 μου, που νιώθω ότι όλα μέσα στο μυαλό μου και στην ψυχή μου είναι κουβάρι. Δεν έχω μπει στη διαδικασία να ζητήσω βοήθεια από κανέναν. Δεν είναι θέμα περηφάνιας και εγωισμού. Μπορώ να σέρνομαι παρά να θίξω την όποια αξιοπρέπεια μου απομένει. Δύσκολα θα μπω στη διαδικασία να ενοχλήσω τον άλλον, δεν θέλω».






Χριστίνα Παππά
«Έκλαιγα συνέχεια, ήμουν στενοχωρημένη, κλείστηκα στον εαυτό μου και δεν είχα όρεξη να βλέπω κανέναν. Ήμουν απόμακρη και έχασα το ζεστό βλέμμα της Χριστίνας. Πήγα 2-3 φορές για ψυχοθεραπεία αλλά σταμάτησα. Νομίζω είναι καλύτερα να μιλήσεις με έναν κολλητό παρά με έναν ψυχολόγο».








Πυγμαλίων Δαδακαρίδης
Έχει δηλώσει πως κατά τη διάρκεια της στρατιωτική του θητείας, σε ηλικία 20 ετών, έπεσε σε κατάθλιψη, γιατί εκείνη την περίοδο είχε χάσει τον καλύτερό του φίλο σε δυστύχημα και είχε χωρίσει με την τότε σύντροφό του. Ήταν όμως κάτι που αντιμετώπισε και κατάφερε να ξεπεράσει και τον έκανε πιο δυνατό.






Τζόυς Ευείδη
«Έχω περάσει τρελές περιόδους μαύρης κατάθλιψης, όπου τα βράδια πήγαινα και έπαιζα βαρβάτες κωμωδίες και κανείς δεν καταλάβαινε τίποτα».






Έρρικα Πρεζεράκου
«Έφτασα στο σημείο μηδέν και αναγεννήθηκα. Τώρα άρχισα και παρατηρώ την αλήθεια του σώματός μου. Όσο ένιωθα καλύτερα, το σώμα μου ακολουθούσε. Ασχολήθηκα με τις ενεργειακές θεραπείες και με εναλλακτικές μορφές ψυχοθεραπείας. Αυτές είναι εξάλλου και οι σπουδές μου. Άρχισα να υποστηρίζω τον εαυτό μου θετικά, να τον νταντεύω, να τον αγαπώ, να τον φροντίζω και να τον νοιάζομαι».






Αντώνη Καφετζόπουλος
«Ο παππούς μου αυτοκτόνησε, ο πατέρας μου πέρασε μια μεγάλη κρίση κατάθλιψης, ίσως όλα αυτά να σχετίζονται και με το δικό μου πρόβλημα ως προς το κομμάτι της κληρονομικότητας. Πλέον παίρνω τα φάρμακά μου και έχω μάθει να διαχειρίζομαι την κατάθλιψή μου».






Μίλτος Μακρίδης
«Η κατάθλιψη είναι το λιγότερο που μου συνέβη (γελάει). Το 60% των Ελλήνων και των Κυπρίων που βιώνουν την οικονομική κρίση βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε κατάθλιψη, οπότε τι να λέμε τώρα; Και ήταν μάλιστα και βαριάς μορφής, κατάθλιψη που διήρκησε χρόνια. Το πρώτο διάστημα παρουσίασα και διάφορα ψυχοσωματικά προβλήματα. Ένιωσα να με πονάνε τα εσώψυχά μου! Ξυπνούσα μέσα από τον ύπνο μου κλαίγοντας! Αλλά ευχαριστώ το Θεό που έφερε στη ζωή μου τα πάντα νωρίς. Και την επιτυχία και την αναγνώριση και την καταστροφή! Ήμουν αρκετά μικρός και είχα το περιθώριο να ξεκινήσω πάλι από το μηδέν».






Μιμή Ντενίση
«Έχω περάσει κατάθλιψη από θάνατο, όταν πέθανε ο μεγάλος μου έρωτας, ο Αντώνης Τρίτσης. Έπαθα κατάθλιψη επειδή έχασα… το ιδανικό».






Πηγή: Life.gr
loading...
« PREV
NEXT »