Latest News

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

Οι μόνες 2 ασκήσεις που χρειάζεσαι: Κάψιμο λίπους και ενδυνάμωση κορμού στο φουλ!

Ένα γρήγορο και δυναμικό πρόγραμμα δύο ασκήσεων για κάψιμο λίπους από την περιοχή της κοιλιάς και ενδυνάμωση του κορμού που θα σς φτάσει στα όριά σας!



Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα λάστιχο εκγύμνασης, 5 λεπτά από τον χρόνο σας και επαρκή χώρο να σας παίρνει να κάνετε push ups!


Η παρακάτω προπόνηση που θα δείτε στο βίντεο περιλαμβάνει δύο ασκήσεις! Μία για πηδηματάκια επι τόπου με πόδια σε διάσταση και με την αντίσταση του λάστιχου και μία δεύτερη για σανίδα με λάστιχο!


Ειδικές οδηγίες:

Κάνε 20 δευτερόλεπτα επι τόπου πηδηματάκια στον αέρα και ξεκουράσου για 10 δευτερόλεπτα.





Κάνε σανίδα για 20 δευτερόλεπτα και ξεκουράσου και πάλι για άλλα 10.

Αυτός είναι ένας γύρος. Για να ολοκληρώσεις την προπόνηση πρέπει να κάνεις συνολικά 5 γύρους. Ωστόσο μπορείς να κάνεις όσους περισσότερους γύρους θέλεις για περισσότερο κάψιμο θερμίδων.

Δείτε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο:


loading...
« PREV
NEXT »