Latest News

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

Τα ερωτικά τρίγωνα θέλουν γερό στομάχι!!

Στον έρωτα δεν υπάρχει ανηθικότητα θα σου πω κι εσύ θα συμφωνήσεις μαζί μου. Αλήθεια, είναι κι άλλοι που το πιστεύουν αυτό. Πολλοί που βρέθηκαν σε μια παρόμοια κατάσταση στο παρελθόν. 



Πολλοί που βρίσκονται σε μια αντίστοιχη με μένα στο τώρα. Εσύ είσαι ένας φίλος που ήθελα να σου ανοίξω την καρδιά μου. Θα μ' ακούσεις και θα προσπαθήσεις να με καταλάβεις. Θα με στηρίξεις στα κρυφά, να μην το μάθει κανείς άλλος. Ίσως μου κάνεις και «πλάτες».


Δυστυχώς, δεν είσαι ο άνθρωπος που στην πραγματικότητα θα 'θελα να μιλήσω, να καταλάβει πώς νιώθω γι' αυτόν. Να δει τη δική μου αλήθεια, τα συναισθήματά μου. Πως μπλέχτηκα σ' ένα ερωτικό τρίγωνο που δε βγάζει πουθενά. Πως μου είναι αδύνατο να το σταματήσω. «Στον έρωτα δεν υπάρχει ανηθικότητα». Μια πρόταση που όσο και να θέλω να ξεστομίσω, δεν μπορώ. Δε θα με καταλάβει.

Πώς γίνεται ν' αγαπάω δύο άντρες ταυτόχρονα; Γνωρίζω πολύ καλά πως απ' τη μια στιγμή στην άλλη όλα μπορούν ν' ανατιναχθούν, αν αποκαλυφτεί η αλήθεια. Δε γίνεται να μείνει κρυφό για μια ζωή. Τι νόμιζες ότι δεν έχω επίγνωση των πραγμάτων; Ακόμη κι αν μαθευτεί δε με νοιάζει για μένα. Εγώ πληγώνομαι μέρα με τη μέρα με το να λέω ψέματα στον επίσημο αγαπημένο μου, για να το σκάω και να βρίσκομαι μαζί με 'κείνον.

Για εκείνον είμαι η «άλλη» γυναίκα και για μένα ο «άλλος» άνδρας. Είμαστε το παράνομο ζευγάρι κι ο έρωτάς μας είναι καταδικασμένος. Απ' την αρχή γνωρίζαμε τις συνέπειες, μα ήταν αδύνατο να το σταματήσουμε. Τι να προλάβεις να σταματήσεις, όταν σε καθοδηγεί το συναίσθημα; Τα λάθη τα βλέπεις σωστά κι όλο προσπαθείς. Όλο προσπαθείς και τρέχεις να καλύψεις τις τρύπες που ανοίγεις εσύ ο ίδιος. Λες το ένα ψέμα πίσω απ’ το άλλο, όταν γυρίζεις στην καθημερινότητά σου, στο σπίτι σου, στη ρουτίνα σου.

Τύψεις, άγχος, ενοχές. Ο «άντρας σου» δεν έχει την παραμικρή ιδέα ότι σε μοιράζεται μαζί του. Θα τον σκότωνες αν του το ‘λεγες. Θα τον έκανες κομμάτια. Θα σε μισούσε. Δε θ' άντεχε την κοροϊδία. Θα τον έχανες για πάντα. Θα κατέστρεφες όλα όσα περάσατε μαζί. Τι θες να γίνει; Θα συνεχίσεις να τους έχεις και τους δυο έτσι; Ρίχνεις το φταίξιμο στον εαυτό σου. Κλαις. Τα δάκρυα δε θ' απαλύνουν τον πόνο. Σκέφτεσαι να φύγεις. Πού θα πας; Τι θα λύσεις με τη φυγή; Τίποτα. Μένεις, υπομένεις κι ελπίζεις στο ανέλπιστο, ένα θαύμα λυτρωμού.

Στον έρωτα είναι όλα σωστά, αν το συναίσθημα καθοδηγεί. Αυτό σκέφτεσαι, αυτό βιώνεις. Άλλη μια αλήθεια που δεν μπορείς να υποστηρίξεις, όσο συνεχίζεις να 'σαι με δυο συντρόφους.

«Πώς κατέληξες να 'σαι με δύο; Δε σε κάλυπτε ο πρώτος κι ήθελες και δεύτερο;» φωνάζει μια φωνή μέσα σου. Εκεί που πας να δικαιολογήσεις τις επιλογές σου, χτυπάει το τηλέφωνο. Είναι εκείνος, αυτός ο άλλος που σ' έκανε να καρδιοχτυπήσεις ξανά δυνατά. Τον έχεις ερωτευτεί, γνωρίζει τα πάντα για σένα και σε δέχεται έτσι ακριβώς όπως είσαι. Τ' αποφάσισες, θα συνεχίσεις να ζεις τον παράνομο έρωτα μαζί του στα κρυφά, για μερικές στιγμές πάθους. Άραγε αξίζει το ρίσκο; Αγαπάς ακόμη τον άντρα σου όπως λες ή μένεις μαζί του από συνήθεια;



Επιμέλεια Κειμένου Αγγελικής Κατσουλίδη: Ιωάννα Κακούρη
loading...
« PREV
NEXT »