Latest News

Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2016

«Το πιο Τρομακτικό Λεπτό της Ζωής μου» – Η Συγκλονιστική Εξομολόγηση ενός Πατέρα που Κόντεψε να Τρελαθεί όταν είδε την Κόρη του να…

Αυτό το γλυκό κοpιτσάκι είναι η 10 μηνών Annabelle. Ζει με την οικογένειά της στην Cupar και πριν από δύο εβδομάδες ήρθε τρομακτικά κοντά στον θάνατο από πνιγμό!



Ο μπαμπάς της Annabelle, Justin Morrice, της είχε δώσει Gerber Lil’ Crunchies, κάτι που είχε ξαναφάει στο παρελθόν. 



Την άφησε από τα μάτια μόλις για 10 δευτερόλεπτα και τη στιγμή που κοίταξε πίσω, η Annabelle πάσχιζε να αναπνεύσει!

Justin Morrice


«Προσπαθούσε να κλάψει, αλλά δεν έβγαινε κανένας ήχος«, έγραψε ο Morrice σε μια ανάρτηση στο Facebook. «Την άρπαξα αμέσως, την γύρισα και της χτύπησα ελαφρά την πλάτη (όπως μας είχαν δείξει). Μου φάνηκε σαν να πέρασαν αιώνες και ακόμη δεν άκουγα τίποτα.»

Σε εκείνο το σημείο, τα χείλη της είχαν ήδη μελανιάσει.

Εκείνη τη στιγμή, νόμιζα ότι το κοpιτσάκι μου επρόκειτο να πεθάνει στην αγκαλιά μου.

Σε μια στιγμή νηφαλιότητας, έβαλα το χέρι μου όσο πιο προσεκτικά μπορούσα στον λαιμό της και κατάφερα να μετακινήσω λίγο το σνακ, ίσα-ίσα για να περνάει λίγος αέρας. Το επόμενο πράγμα που άκουσα ήταν ο πιο γλυκός ήχος στον κόσμο… το κλάμα της.

Στη συνέχεια κατάφερε να βγάλει όλο το κομμάτι από το στόμα της, αλλά είπε ότι ήταν το «μεγαλύτερο και πιο τρομακτικό λεπτό της ζωής μου«.

Σημαντική σημείωση: Δεν συνιστάται να προσπαθήσετε να αποφράξετε μόνοι σας τον λαιμό ενός παιδιού, καθώς θα μπορούσε να χειροτερέψει την κατάσταση. Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για το τι πρέπει να κάνετε εάν ένα βρέφος πνίγετε.

Όταν το έβγαλα άρχισα να τρέμω. Έκλαιγε και το χρώμα είχε επιστρέψει στο πρόσωπό της. Άρχισα να κλαίω. Απλά την κρατούσα αγκαλιά και της έλεγα συνέχεια “συγνώμη”.

«Όταν ξύπνησε μετά και μου χαμογέλασε δεν μπορώ να σας πω τι σήμαινε για μένα αυτό το χαμόγελο«, πρόσθεσε.

Όταν ηρέμησαν και οι δύο, έριξε μια πιο προσεκτική ματιά στο δοχείο και παρατήρησε κάτι που δεν είχε δει πριν.

Με μικρά γράμματα, η συσκευασία ανέγραφε πως το περιεχόμενο έπρεπε να καταναλωθεί εντός 5 ημερών από το άνοιγμα. Άνοιξε ένα νέο δοχείο για να τα συγκρίνει και όντως είχαν τεράστια διαφορά.

Justin Morrice

«Αυτά που ήταν στο δοχείο που είχα ήδη ανοιχτό, έμοιαζαν με αφρώδες κερί. Μπορούσα να το ζουμπίξω, αλλά επανερχόταν πάλι στο αρχικό του σχήμα και δεν γινόταν κομμάτια«, έγραψε.


Ο Morrice δεν κατηγορεί την Gerber, αλλά ήθελε να προειδοποιήσει και άλλους γονείς να διαβάζουν πάντα σχολαστικά τις συσκευασίες.



Ενώ εκείνη η στιγμή θα ήταν τρομακτική για κάθε γονέα, ο Morrice έχει ήδη περάσει πολλά με την Annabelle. Γεννήθηκε με σύνδρομο Down και είναι έμπειρος στις ιατρικές επιπλοκές από τους πρώτους μήνες της ζωής της.


Απλά θέλω όλοι οι γονείς να μην «τεμπελιάζουν». Ξέρω ότι η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου. Έχουμε μπει σε μια ρουτίνα.
Το λάθος μου σχεδόν μου κόστισε τα πάντα και ελπίζω ότι οι γονείς σε όλο τον κόσμο θα μάθουν από το δικό μου χωρίς να χρειαστεί να περάσουν τα ίδια.


[via]
loading...
« PREV
NEXT »