Latest News

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

«Όταν έμαθα ότι ο άντρας μου με Κερατώνει…» Το Γράμμα μιας Απατημένης Συζύγου που θα σας Συγκλονίσει!

Πόσο θα μπορούσατε να κρατήσετε μια σχέση ξέροντας ότι ο σύντροφος σας δεν είναι ερωτευμένος πλέον μαζί σας; Είναι κάτι άσχημο και κανείς στον κόσμο δεν θα ήθελε να το περάσει, αλλά σιγά σιγά νιώθετε την αγάπη να φεύγει. Το μυαλό σας γεμίζει ερωτήσεις, κάποιες εύκολες, κάποιες δύσκολες. Κάποιοι φεύγουν, άλλοι επιμένουν να μένουν – δεν μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς.



Μια γυναίκα έγραψε αυτό το γράμμα στον άντρα της για να του πει πώς ένιωθε για όλα τα χρόνια της απιστίας και της συναισθηματικής εγκατάλειψης που ανέχτηκε όσο ήταν μαζί του. Είναι ένα συγκινητικό γράμμα γεμάτο απελπισία, θυσία, ελπίδα και αγάπη – συναισθήματα που άνθρωποι σαν εκείνη καταλαβαίνουν και άνθρωποι σαν τον άντρα της πρέπει να μάθουν.


“Στον εδώ και 10 χρόνια άντρα μου,”

Crying

“Μου έλεγες ψέματα τον περισσότερο καιρό. Μου έλεγες ψέματα σχεδόν κάθε μέρα. Νομίζεις ότι δεν μπορώ να το καταλάβω; Πάνε 18 χρόνια από τότε που αρχίσαμε να βγαίνουμε και είσαι πολύ κακός ψεύτης. Όταν λες ψέματα το βλέπω στα μάτια σου, το ακούω στην φωνή σου. Ξέρω εδώ και καιρό ότι με απατάς, αλλά το άφηνα έτσι.”

relationship difficulties

“Όταν το σκέφτομαι, έχει περάσει καιρός από τότε που με πρόσ3ξες τελευταία φορά. Όταν ξυπνάς, το πρωινό είναι έτοιμο, τρως και μετά φεύγεις. Όταν γυρνάς σπίτι, το βραδινό είναι έτοιμο, τρως και μετά κάνεις κάτι δουλειές και κοιμάσαι. Ήθελα να σε ρωτήσω τι πάει στραβά και να επικοινωνήσουμε, αλλά με το ζόρι με προσέχεις.

Ήθελα να μάθω που έκανα λάθος και που δεν ήμουν αρκετή, για να προσαρμοστώ και να ικανοποιώ τις ανάγκες σου. Αλλά δεν ήσουν σχεδόν ποτέ σπίτι. Ούτε καν τα Σαββατοκύριακα. Τότε ανακάλυψα ότι κοιμάσαι με κάποια εδώ και πολύ καιρό.”


“Διαλύθηκα όταν το ανακάλυψα. Δεν καταλαβαίνω. Θέλω να καταλάβω. Έκανα ό,τι μπορούσα για να είμαι το καλύτερο άλλο μισό, έτσι δεν είναι; Αλλά κρατήθηκα και δεν θέλησα να σε αντιμετωπίσω και συνεχίσαμε την ρουτίνα μας – αυτό συνεχίστηκε για χρόνια.”


“Μέχρι που ένα χρόνο πριν διαγνώστηκα με καρκίνο. Όταν σου το είπα, επιτέλους νοιάστηκες. Επιτέλους με πρόσ3ξες. Ένιωσα ξανά σημαντική για εσένα. Και σκέφτηκα, “Όλα μπαίνουν στην θέση τους”. Μέχρι που ανακάλυψα ότι συνέχιζες να έχεις επαφή με την άλλη και να βγαίνετε. Γύρισα πάλι στο μηδέν, αλλά αρνιόμουν και πάλι να σε αντιμετωπίσω.”


“Ήμουν ήδη ευτυχισμένη με το γεγονός ότι με πρόσεχες. Που άρχισες να κάνεις σχόλια για το πρωινό που σου φτιάχνω πριν φύγεις για δουλειά, για το μεσημεριανό που σου φτιάχνω και για το βραδινό που τρως όταν γυρνάς σπίτι. Δεν σταμάτησα ποτέ να σε σκέφτομαι.

Να σκέφτομαι ότι όταν έλειπες, ήσουν μαζί της. Όταν έχεις μήνυμα, είναι από εκείνη. Έκλαψα πολλές φορές, μακριά από τα μάτια σου. Δεν ήθελα να με δεις όταν ήμουν αδύναμη.”


“Έκλαψα γιατί ξέρω ότι έχω μόνο την λύπηση σου. Λύπηση γιατί ήμουν άρρωστη. Ειλικρινά, νιώθω σαν ζητιάνα. Μια ζητιάνα που της αξίζουν μόνο τα ψιλά. Μια ζητιάνα που τις αξίζουν μόνο τα απομεινάρια αυτών που είναι πιο τυχεροί.

Ένα άχρηστο σκουπίδι της κοινωνίας που της αξίζει μόνο να την αποφεύγουν. Θέλω να δραπετεύσω, αλλά μια άστεγη ζητιάνα σαν εμένα δεν έχει πουθενά να πάει. Δεν έχει καταφύγιο.”


“Μην ανησυχείς όμως, καλέ μου. Έτσι κι αλλιώς δεν μου μένει πολύς χρόνος. Σύντομα θα είσαι ελεύθερος να είσαι μαζί της. Δεν θα χρειάζεται να κρύβεσαι πια. Γιατί τότε θα είμαι απλά μια πικρή ανάμνηση για σένα. Ένας εφιάλτης που απέφευγες. Για σένα αγάπη μου.

Λυπάμαι. Λυπάμαι αν δεν ήμουν αρκετή. Λυπάμαι αν δεν μπόρεσα να καλύψω τις ανάγκες σου. Λυπάμαι αν ήμουν πολύ δειλή για να μιλήσω. Σε αγαπώ, πίστεψε με. Σε αγαπώ τόσο πολύ, ακόμα και αν έκανες τόσα που με έκαναν να κλάψω, θα σε αγαπώ ακόμη.”


“Ελπίζω μια μέρα να καταφέρεις να το διαβάσεις και να συνειδητοποιήσεις ότι είμαι εγώ. Ελπίζω μια μέρα να καταλάβεις ότι αυτή είναι η φωνή που καταπίεζα τα τελευταία χρόνια της κοινής μας ζωής. Βρες κάποια που σε κάνει χαρούμενο και ευτυχισμένο.

Αλλά θέλω να σου ζητήσω κάτι: μην την κάνεις να κλάψει. Μην αφήσεις ούτε ένα δάκρυ από στεναχώρια να κυλήσει, μόνο δάκρυα χαράς. Σε ευχαριστώ για όλα τα χρόνια, γλυκέ μου, σε αγαπώ.”
Το πιο δύσκολο κομμάτι του να αποφασίσεις να αφήσεις κάποιον είναι όταν καταλαβαίνεις ότι ο άλλος το έχει κάνει ήδη.







[via]
loading...
« PREV
NEXT »