Latest News

Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

Δέκα κρίσιμα ερωτήματα που θα σας βοηθήσουν να επανεκκινήσετε τη ζωή σας.

Το φθινόπωρο είναι συχνά ο χρόνος που αισθανόμαστε ότι έχουμε ξεμείνει από δύναμη. Οι μέρες μικραίνουν, τα κίνητρα μας μειώνονται και απλά θέλουμε να ρυθμίσουμε το ξυπνητήρι για να μας ξυπνήσει την άνοιξη.



Ωστόσο, η Yana Gorbobvskaya γνωστή και ως «Harmony Seeker» σας κάνει αυτές τις 10 παρακάτω ερωτήσεις που πρέπει να απευθύνετε στον εαυτό σας. Κατάλληλη περίοδος είναι όταν βιώνετε την μελαγχολία του φθινοπώρου.





Αν αυτό ήταν πριν από μισή ή μια ώρα, πιείτε ένα ποτήρι νερό και απλά αφήστε τον εαυτό σας να πάρει ανάσα για μια στιγμή.




Αν αυτό ήταν πριν από 2 ή 3 ώρες, φάτε κάτι, κατά προτίμηση με υδατάνθρακες. Θα εκπλαγείτε από το πόσα προβλήματα θα λύσετε αν καταναλώσετε τροφή. Ο εγκέφαλός μας είναι μυστήριος. Όταν πεινάμε, αντί να μας κάνει να πάμε στο κατάστημα ή στο πλησιέστερο ψυγείο, μας οδηγεί στο να σκεφτόμαστε αναπάντητα ερωτήματα.




Η αδράνεια είναι σαν ένα ξόρκι που προσκαλεί την κατάθλιψη και την εξάντληση. Πιστεύετε πως με το να κάθεστε ήρεμοι και ήσυχοι θα αποκτήσετε ενέργεια αλλά αυτό δεν είναι το θέμα. Η εξέλιξη έχει κάνει σίγουρο πως χρειαζόμαστε διαρκώς την κίνηση και δεν μπορούμε να αντλήσουμε ενέργεια από το πουθενά. Οπότε, ο καλύτερος τρόπος να δώσετε ώθηση στον εαυτό σας με δύναμη και χαρά είναι το να πάτε μια βόλτα ή να τρέξετε για περίπου 40 λεπτά. Αν υπάρχει εκεί κοντά γυμναστήριο, επισκεφτείτε το. Μια ώρα δραστηριότητας θα παρέχει στον εγκέφαλό σας ορμόνες χαράς και θα νιώθετε όλο και καλύτερα.




Μερικές φορές νιώθουμε αβοήθητοι όταν δεν βλέπουμε αποτελέσματα από τις προσπάθειές μας. Υπάρχει ένας τρόπος για αυτό: στραφείτε και κάντε ένα διαφορετικό έργο το οποίο μπορείτε να ολοκληρώσετε. Γράψτε ένα γράμμα. Δημιουργήστε μια μουσική λίστα, καθαρίστε το σαλόνι σας, κάντε κάτι: οτιδήποτε που θα σας δώσει αίσθηση ελέγχου και επιτυχίας στη ζωή σας.




Δυστυχώς, δεν επιλύνουν τίποτα αμέσως. Ωστόσο, τρώγοντας φρούτα μια στο τόσο μπορεί να σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το αίσθημα της λύπης στο μυαλό σας.




Συχνά βρίσκουμε τον εαυτό μας να περιμένει να επαινεθεί και να εκτιμηθεί από τους άλλους με τον τρόπο που ένα παιδί περιμένει την επικρότηση από τους γονείς του. Όταν όμως μεγαλώνουμε, θα πρέπει να γίνουμε εμείς οι γονείς μας. Ενώ μπορεί να επιθυμούμε την επικρότηση από τους άλλος γύρω μας, δεν υπάρχει λόγος να μην επαινούμε τον εαυτό μας οι ίδιοι όταν το αξίζουμε. Για μερικούς ανθρώπους είναι δύσκολο, αλλά πρέπει και καλό θα ήταν να γίνεται. Σε όλους μας υπάρχει κάτι που αρέσει και είναι σημαντικό να το βρείτε και να το χρησιμοποιείτε.




Ακόμη κι αν κοιμηθήκατε χθες το βράδυ, αν δεν ήταν για περισσότερο από 6 ώρες τα θέματα δεν θα λυθούν μέχρι να καταφέρετε να κοιμηθείτε για 8 ώρες. Αν πρέπει να πάρετε μια απόφαση αλλά είναι αδύνατον, τότε ζητήστε βοήθεια από κάποιον που έχει κοιμηθεί 8 ώρες. Μπορεί να θεωρήσετε εκνευριστικά αυτά που θα σας πουν αλλά πιθανότατα θα έχουν δίκαιο σχετικά με το τι κάνετε λάθος. Απλά χρειάζεστε περισσότερο ύπνο για να το καταλάβετε. Δεν υπάρχει μέρος του εγκεφάλου ή του σώματός σας που δεν θα υποφέρει αν δεν κοιμηθείτε αρκετά.




Δεν υπάρχει ανάγκη να αποκαλύψουμε το μυστικό αυτού του κόλπου αλλά λειτουργεί πολύ αποτελεσματικά. Βρείτε κάποιους που γνωρίζετε, βρείτε που έχουν ταλέντο και σκεφτείτε έναν ευφυή τρόπο να τους επαινέσετε. Επιβραβεύστε όποτε είναι απαραίτητο και θα δείτε τα αποτελέσματα και στις δικές σας σκέψεις και συναισθήματα.




Οι αγκαλιές είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή. Τα παιδιά που δεν παίρνουν αρκετές από αυτές μπορεί να μεγαλώσουν και να γίνουν ανήσυχα και οξύθυμα ως άνθρωποι. Οι ενήλικες που δεν αγκαλιάζονται αρρωσταίνουν πιο συχνά και κουράζομαι πολύ πιο γρήγορα. Αν δεν έχετε αγκαλιάσει κάποιον, μην είστε πάρα πολύ ντροπαλοί για να ζητήσετε μια αγκαλιά, ή ακόμα καλύτερα δώστε μια στη γάτα ή το σκύλο σας. Πέντε λεπτά ζεστασιάς μπορεί να σώσουν τον κόσμο, για να μην πούμε τα οφέλη για τη διάθεση και τη δύναμή σας.




Έχετε πολλή δουλειά να κάνετε και διαφωνείτε συνεχώς με τους γύρω σας. Μπορεί όλο αυτό να δείχνει διαχειρίσιμο αλλά όταν συγκεντρώνονται πολλά προβλήματα μπορεί να σας χαλάσουν τη ζωή. Αν κάνετε ότι πρέπει να γίνει, βρείτε κάπου να ξαπλώσετε και ξεκουραστείτε. Πάρτε μια βαθιά ανάσα για 5 δευτερόλεπτα, κρατήστε τον αέρα και εκπνεύστε για οκτώ δευτερόλεπτα. Κάντε το ξανά. Ξαπλώστε για 10 λεπτά, εστιάζοντας στην αναπνοή σας και όχι στις σκέψεις του μυαλού σας.


Προσέξτε τον εαυτό σας.

loading...
« PREV
NEXT »