Latest News

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Οι 10 καλύτεροι τρόποι για να κοιμάστε σαν πουλάκι.

Πείτε τα με τον εαυτό σας, φάτε, πιείτε. Ξένοι ειδικοί σε θέματα ύπνου αποκαλύπτουν τα 10 πράγματα που μπορεί να κάνεις κάποιος για να αγκαλιαστεί με τον... Μορφέα.



Δεν πρέπει να υπάρχει κάτι πιο ενοχλητικό, από το να θέλει κάποιος να κοιμηθεί και να στριφογυρνάει σαν ανάποδο οκτώ στο κρεβάτι...



Μόλις το 14% των ενηλίκων καταφέρνει να κοιμάται καθημερινά όσο χρειάζεται. Πάνω από ένας στους πέντε λέει ότι ποτέ δεν έχει καταφέρει να κοιμηθεί βράδυ καλά και αρκετά. Το αίσθημα κόπωσης λόγω ανεπαρκούς ή κακού ύπνου είναι ο λόγος που κάποιοι το πρωί δεν αντέχουν να σηκωθούν και να πάνε γυμναστήριο, πόσω μάλλον στη δουλειά...


Ας δούμε τι προτείνουν εκείνοι που ασχολούνται επαγγελματικά με το θέμα ύπνος


.Φτιάξτε ένα σάντουιτς με μπανάνα, μαρμίτα και μαρούλι


Θεωρείται το top σάντουιτς για τον ύπνο, παρόλο που για εμάς τους Έλληνες δεν ακούγεται και τόσο δελεαστικό... Η μαρμίτα είναι ένα αγγλικό άλειμμα για το ψωμί, με χαρακτηριστική δυνατή, αλμυρή και πικάντικη γεύση - βοηθάει στον ύπνο. Η μπανάνα έχει μαγνήσιο και ποτάσιο, που χαλαρώνουν τους μυς από το στρες. Επιπλέον περιέχει τριπτοφάνη, που συμβάλλει στην παραγωγή χαλαρωτικών ορμονών. Όσο για το μαρούλι, στην αρχαία Ρώμη το θεωρούσαν πρώτης τάξεως υπνωτικό.


.Πείτε τα με τον εαυτό σας


Ακούγεται τρελό - μπορεί και να είναι - αλλά βοηθάει. Μην σκέφτεστε αρνητικά. Πείτε δυνατά κάποιες αισιόδοξες σκέψεις και μετά γράψτε τις σε ένα φύλλο χαρτί. "Είναι κι αυτός ένας τρόπος για να μειώσετε την αρνητικότητα και να καταφέρετε να χαλαρώσετε" λέει η Lisa Artis, εκπρόσωπος τύπου του Βρετανικού Συμβουλίου για τον Ύπνο.


.Μην ασκείστε στο τέλος της μέρας


Έρευνες έχουν δείξει ότι εάν κάποιος πάει γυμναστήριο ή, γενικά, γυμναστεί αργά το βράδυ, έχει υπερένταση και δυσκολεύεται να κοιμηθεί. Το σώμα και το μυαλό χρειάζονται χρόνο για να χαλαρώσουν.


.Φτιάξτε μια λίστα


Μόλις πέσετε στο κρεβάτι πάρτε χαρτί και στυλό και σημειώστε ό,τι σας έρχεται στο κεφάλι - όχι τις υποχρεώσεις της επόμενης μέρας, γιατί μπορεί να μείνετε άυπνοι. Ό,τι σκέφτεστε γράψτε τα και μετά πείτε στον εαυτό σας ότι δεν πειράζει που το πρωί δεν θα τα θυμάστε. Είναι κι αυτός ένας τρόπος χαλάρωσης.


.Φάτε αργά κάποιο σνακ


Να φάτε βραδινό γεύμα τα μεσάνυχτα δεν είναι καλή ιδέα - μπορεί να πονέσει το στομάχι σας. Μπορείτε, όμως, να φάτε ένα σνακ, όπως, ας πούμε, λίγους ξηρούς καρπούς. 


.Καταναλώστε φυτικές ίνες


Η αύξηση στην πρόσληψη φυτικών ινών σας βοηθάει να απολαμβάνετε καλύτερο ύπνο, χωρίς διακοπές.


.Ακολουθήστε μια ρουτίνα


Εάν δεν πιστεύετε στον κιρκαδιανό ρυθμό, μιλήστε με κάποιον που δουλεύει πρωί, μετά από νύχτα. Το ιδανικό είναι να έχετε μια σταθερή ώρα ύπνου. Λίγη ώρα πριν ξαπλώσετε, κλείστε όλες τις ηλεκρονικές συσκευές και αποσυνδεθείτε από τα κοινωνικά δίκτυα, που μπορεί να σας κρατήσουν άυπνους πολλές ώρες.


.Κάντε γιόγκα


Κάποιοι άνθρωποι ορκίζονται στην ευεργετική επίδραση της νυχτερινής γιόγκα. Χαλαρώνει τους τεντωμένους μυς, βελτιώνει την αναπνοή, οξυγονώνει τον εγκέφαλο. 


.Κοιμηθείτε λίγο το απογευματάκι


Δεν είναι απαραίτητο ο μεσημεριανός ή ο απογευματινός ύπνος να σας "κλέψουν" ύπνο από το βράδυ. Λίγος ύπνος στη μέση της μέρας "σπάει" την ένταση και την κούραση. Εάν νιώστε ότι έχετε ανάγκη από ένα τέτοιο "διάλειμα", κάντε το.


.Αλκοόλ με μέτρο


Μπορεί μετά από μερικά ποτά να πέφτετε "ξεροί" στο κρεβάτι, αλλά έχετε χάσει το πρώτο, πολύ βασικό στάδιο του ύπνου, το REM. Οπότε μπορεί, μεν, να αρχίσετε ένα ξέφρενο ροχαλητό, μετά από την κατανάλωση αλκοόλ, σχεδόν σίγουρα, όμως, θα ξυπνήσετε μέσα στη νύχτα, λένε οι ειδικοί. Κανονικά έχουμε 6-7 κύκλους REM, που μας ανανεώνουν, αλλά άμα πιούμε αλκοόλ, έχουμε 1-2 το πολύ.





loading...
« PREV
NEXT »