Latest News

Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

11 τροφές που θα ενισχύσουν τον οργανισμό και θα βελτιώσουν τη διάθεσή σας

Είστε πιεσμένοι από την καθημερινότητα; Είστε γεμάτοι άγχος και στρες και δεν μπορείτε να ηρεμήσετε με τίποτα; 






Αν ναι, δοκιμάστε τις κατάλληλες τροφές που σας δίνουν τη λύση. Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από ξεκούραση, χαλάρωση και «άδειασμα» έπειτα από την πολύ απαιτητική καθημερινότητα που αντιμετωπίζει. Αν δεν γνωρίζατε ότι η διατροφή μας συνδέεται στενά με τη ψυχολογία και το πώς νιώθουμε, είναι καιρός να το μάθετε.


Τροφές που διώχνουν το άγχος και σας ηρεμούν

1. Μπανάνα


Η μπανάνα περιέχει μεγάλες ποσότητες μαγνησίου αλλά και την «χαλαρωτική» ορμόνη μελατονίνη την οποία συνήθως ο οργανισμός πρέπει να συνθέσει από την τρυπτοφάνη που παίρνει από τις τροφές.

Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί ως βασικό καύσιμο τη γλυκόζη, σάκχαρο που περιέχεται στην μπανάνα σε πολύ υψηλότερο ποσοστό από άλλα φρούτα. Επομένως, η μπανάνα αποτελεί ένα θαυμάσιο τονωτικό για την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου. Επιπλέον, επειδή συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου και στη μεγαλύτερη βιοδιαθεσιμότητα της τρυπτοφάνης, διατηρεί ανεβασμένα για περισσότερη ώρα τα επίπεδα σεροτονίνης.

2. Τυρί

Το τυρί και το μπρόκολο εκτός από πλούσια σε πολλά θρεπτικά συστατικά είναι καλές πηγές ασβεστίου. Σύμφωνα με έρευνες έχει αποδειχθεί ότι το ασβέστιο έχει ηρεμιστικές ιδιότητες για τον οργανισμό.

3. Καρύδια

Τα καρύδια θεωρούνται η «τροφή του εγκεφάλου». Επίσης, είναι μια σημαντική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, που «φροντίζει» τα κύτταρα του εγκεφάλου και τη διάθεση, γιατί βοηθά τους νευροδιαβιβαστές να λειτουργούν σωστά.

4. Καρότα

Τα καρότα περιέχουν βιταμίνη Α και καροτένιο που είναι αντιοξειδωτικό και δρα ως αγχολυτικά αλλά και τονωτικά. Τα καρότα καταπολεμούν το άγχος και την ένταση, με την έντονη αντιοξειδωτική τους δράση.

5. Πιπεριές


Οι πιπεριές είναι ισχυρά αντικαταθλιπτικά και βελτιώνουν τη διάθεση. Ο χρησιμότητά τους σχετίζεται με την ιδιότητά τους να ανεβάζουν τη θερμοκρασία του σώματος και να βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος.

6. Φακές

Οι φακές είναι μέλος της οικογένειας των ψυχανθών και αποτελούν μια άριστη πηγή φυλλικού οξέως, όπως και οι ηλιόσποροι, που είναι απαραίτητη για τη διάθεση και την καλή λειτουργία των νεύρων του εγκεφάλου.

7. Ηλιόσποροι

Οι ηλιόσποροι περιέχουν παντοθενικό και βιταμίνη Β5. Όταν υπάρχει έλλειψη της βιταμίνης Β5 έχει ως αποτέλεσμα να αντιδρούμε έντονα σε κάποιες στρεσογόνες καταστάσεις. Γενικά, πάντως, η έλλειψη βιταμινών του συμπλέγματος Β, μπορεί να μας κάνει πιο αγχωμένους και ευέξαπτους.

8. Μέλι

Περιέχει βιταμίνη Β, σίδηρο, μαγγάνιο και εκατοντάδες άλλα στοιχεία που ρίχνουν τα επίπεδα του στρες. Το μέλι είναι από τις πιο καλές, υπερτροφές που πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά αν θέλετε να ενισχύσετε τη λειτουργία του οργανισμού.


9. Ξηροί καρποί


Oι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο, μέταλλο που ηρεμεί το νευρικό σύστημα, επειδή μπλοκάρει την εισαγωγή διεγερτικών ερεθισμάτων στον εγκέφαλο.

10. Καφές

Ο καφές ενεργοποιεί το κεντρικό νευρικό σύστημα και προκαλεί ευεξία. Παρόλα αυτά, η υπερβολική κατανάλωση δημιουργεί υπερδιέγερση του νευρικού συστήματος, εκνευρισμό και συχνά εριστική διάθεση και υπογλυκαιμία, με αποτέλεσμα την πτώση των επιπέδων ενέργειας.

11. Μαύρη σοκολάτα

Ακόμα και μια μπουκιά μαύρης σοκολάτας θα διώξει την ένταση και τα αρνητικά συναισθήματα, ύστερα από μια δύσκολη μέρα. Και αυτό γιατί είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και σε τρυπτοφάνη, που μεταβολίζεται σε σεροτονίνη (ορμόνη που συνδέεται με τη βελτίωση της διάθεσης).

loading...
« PREV
NEXT »