Latest News

Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

15 Logo διάσημων εταιρειών και το κρυφό νόημα πίσω από αυτά!



Οι διαφημιστικές εταιρείες κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μας μένει χαραγμένο στην μνήμη το εμπορικό σήμα κάθε εταιρείας. 

Τα Logo διάσημων εταιρειών που είναι ευρέως γνωστά, έχουν πετύχει κυρίως χάρις στον όμορφο και έξυπνο σχεδιασμό τους και όχι τόσο για την προώθηση και την διαφήμιση τους.




Όπως έχει αποδειχθεί το λογότυπο των περισσοτέρων μεγάλων επιχειρήσεων δεν είναι ένα απλό σχέδιο, που εμπνεύστηκε κάποιος και το χρησιμοποίησαν επειδή έδειχνε εντυπωσιακό. Στα περισσότερα από αυτά τα λογότυπα, σχεδόν κάθε γραμμή, κάθε καμπύλη, ακόμη και το χρώμα έχουν κάποιο συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης και υπάρχει κάποιο κρυφό τους νόημα πίσω τους.

Ποιο είναι όμως αυτό το νόημα πίσω από τα 15 πιο γνωστά logo;

Ποιο είναι το νόημα πίσω από τα logo διάσημων εταιρειών!

Hyundai


Πολλοί είναι εκείνοι που κοιτώντας το σήμα της Hyundai βλέπουν το αρχικό γράμμα της εταιρείας, αλλά στην ουσία το γράμμα «Н» που βλέπουμε συμβολίζει τον πελάτη και τον εκπρόσωπο της εταιρείας, που κάνουν χειραψία.

Adidas


Το λογότυπο της Adidas έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, αυτό όμως που έχει παραμείνει σταθερό είναι οι τρεις λωρίδες που έχει. Οι γραμμές αυτές έχουν τοποθετηθεί έτσι σχηματίζοντας ένα τρίγωνο, συμβολίζοντας ένα βουνό, το οποίο στην ουσία αντιπροσωπεύει τις προκλήσεις που συναντούν οι αθλητές και πρέπει να τις ξεπερνούν.

Apple


Τι συγκεκριμένο λογότυπο έχει να κάνει καθαρά με τον δημιουργό του και με το πως εμπνεύστηκε αυτή την ιδέα. Ο Rob Yanov λοιπόν, δήλωσε πως αγόρασε μια τσάντα με μήλα, τα έβαλε σε ένα μπολ και ξόδεψε μια εβδομάδα ζωγραφίζοντας τα, προσπαθώντας να δημιουργήσει μια απλή εικόνα.

Έτσι, κάποια στιγμή δάγκωσε ένα μήλο και τότε ήταν που σκέφτηκε πως η λέξη «δάγκωμα», δηλαδή bite στα αγγλικά, ακούγεται ακριβώς το ίδιο με τον όρο της πληροφορικής «byte».

Sony Vaio


Τα δύο πρώτα γράμματα της Sony Vaio είναι ενωμένα και σχηματίζουν ένα κύμα που συμβολίζει το αναλογικό σήμα, ενώ τα δύο τελευταία γράμματα είναι παρόμοια με τους αριθμούς 1 και 0 που χρησιμοποιούνται στο ψηφιακό σήμα, για να δείξουν το αν περνάει η όχι το σήμα.

Amazon


Στο εμπορικό σήμα της Amazon το πορτοκαλί βέλος είναι παρόμοιο με ένα χαμόγελο, πράγμα που συμβολίζει πως η εταιρεία θέλει οι πελάτες της να είναι πάντα ικανοποιημένοι. Βέβαια, δεν είναι τυχαίο ότι το βέλος είναι ανάμεσα στο Α και το Ζ, καθώς υπονοεί πως μπορείς να βρεις τα πάντα εκεί.

Baskin Robbins


Το ροζ χρώμα στο «BR» δεν είναι τυχαίο μιας και σχηματίζει τον αριθμό 31, το οποίο συμβολίζει τις διαφορετικές γεύσεις παγωτού Baskin Robbins.

Toyota


Σε αυτό το logo, οι περισσότεροι βλέπουν έναν καουμπόι που φοράει ένα καπέλο. Στην πραγματικότητα όμως, δείχνει την τρύπα μιας βελόνας που περνάει από μέσα η κλωστή και αυτό γιατί στο παρελθόν οι εταιρεία κατασκεύαζε μηχανές ύφανσης.

Continental


Η Continental, είναι ευρέως γνωστή για την παραγωγή ελαστικών αυτοκινήτου και γι’ αυτό τα δύο πρώτα γράμματα απεικονίζουν τον τροχό ενός αυτοκινήτου.

Formula 1


Αν κοιτάξεις καλύτερα, δίπλα στο F σχηματίζεται ο αριθμός 1 και οι κόκκινες γραμμές όμως έχουν ένα κρυφό νόημα. Συμβολίζουν την ταχύτητα που επιτυγχάνεται από τα αυτοκίνητα, στους αγώνες της Formula 1.

Pinterest


Στο Pinterest κάνουμε pin τις αγαπημένες μας εικόνες, δηλαδή της καρφιτσώνουμε, γι’ αυτό και το γράμμα P μοιάζει με μία πινέζα.

Beats


Η Beats, είναι μια διάσημη αμερικάνικη εταιρεία παραγωγής εξοπλισμού ήχου, όπου στο λογότυπο της μπορεί να βλέπουμε το γράμμα b, αλλά συμβολίζει και κάποιο άτομο που φοράει ακουστικά.

Toblerone


Η αγαπημένη μας ελβετική σοκολάτα, περιλαμβάνει μια αρκούδα στο λογότυπό της, μιας και η πόλη Bern όπου παράγεται ονομάζεται και πόλη των αρκούδων.

BMW


Το κεντρικό τμήμα του κύκλου με το γαλάζιο και λευκό χρώμα, είναι μέρος της σημαίας της Βαβαρίας, δηλαδή από το μέρος της Γερμανίας από όπου προέρχεται η εταιρεία.

LG


Το λογότυπο της εταιρεία ηλεκτρονικών LG, που έχει σαν έδρα της την Νότια Κορέα, δείχνει το πρόσωπο ενός ατόμου. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό συμβολίζει τις ανθρώπινες σχέσεις με τους πελάτες της και το πόσο πολύ θέλουν να τους φροντίζουν.

Evernote


Οι Ελέφαντες είναι γνωστοί για την μνήμη που έχουν και για αυτό το λόγο η Evernote, που είναι μια εφαρμογή σημειώσεων, χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο ζώο ως μέρος του λογοτύπου της. Επίσης, αν προσέξεις καλύτερα, η γωνία του αυτιού του είναι διπλωμένη ακριβώς όπως διπλώνουμε την άκρη μιας σελίδας για να την ξανά βρούμε.

-
loading...
« PREV
NEXT »