Latest News

Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2016

16 κρυφά μηνύματα σε διάσημα λογότυπα που ίσως δεν είχατε προσέξει.

Τι κάνει ένα λογότυπο ξεχωριστό; Τα χρώματα, τα σχέδια ή μήπως κάτι που κρύβεται εκεί; 



Αναφερόμαστε στα λογότυπα διάσημων εταιριών που όλοι έχουμε δει πολλές φορές και πλέον δεν τους δίνουμε ιδιαίτερη σημασία.


Δείτε παρακάτω 16 διάσημα λογότυπα που παρά το γεγονός πως είναι ευρέως αναγνωρίσιμα, έχουν καταφέρει να κρατήσουν ένα ή και περισσότερα μυστικά.



#1 Toyota


Παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός πως μέσα στο λογότυπο υπάρχει κάθε γράμμα του ονόματος της επωνυμίας της εταιρίας.




Οι σοκολάτες «Toblerone» προέρχονται από την Ελβετία και το κάνουν αισθητό όχι μόνο σχηματίζοντας το όνομα της πόλης Βέρνη (εκεί παρασκευάζονται) αλλά έχοντας και τη φιγούρα της αρκούδας στο βουνό.




Έχει στο λογότυπο ένα ποδηλάτη.


#4 FedEx


Η «FedEx» κρύβει ένα μικρό βέλος μεταξύ των γραμμάτων E και x, το οποίο αντιπροσωπεύει το ρυθμό προόδου της αποτελεσματικότητας.


#5 Beats


Το γράμμα B στον κόκκινο κύκλο δείχνει ένα άτομο που φορά τα ακουστικά της εταιρίας.




Πρόκειται για μια στυλιζαρισμένη εκδοχή της διάσημης δημιουργίας: «Το μεγάλο κύμα του Καναγκάουα».




Το γράμμα P στην πραγματικότητα είναι μια πινέζα.


#8 Amazon


Προφανώς, υπάρχει ένα βέλος από το γράμμα Α ως το Z αλλά στην πραγματικότητα σχηματίζεται ένα χαμόγελο.




Το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας ξεχωρίζει καθώς αποτελεί το αρχικό γράμμα της επωνυμίας, σωστά; Όχι απόλυτα. Επίσης, αναπαριστά μια επιτυχή συμφωνία μεταξύ του εμπόρου αυτοκινήτων και του πελάτη.




Είναι γνωστό πως η εταιρία παράγει 31 διαφορετικές γεύσης του προϊόντος. Ο αριθμός αυτός, υπάρχει ακόμη και στο λογότυπό τους.




Στο λογότυπο εμφανίζεται ένας πισινός.


#12 Συμφωνική Ορχήστρα του Λονδίνου


Τα γράμματα κάνουν το σχήμα ενός διευθυντή ορχήστρας.




Η έξυπνη χρήση της τυπογραφίας συγχωνεύει μαζί τα δύο γράμματα N και W σε ένα.




Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ένα γεμάτο λογότυπο. Το βασικό χαρακτηριστικό είναι ένα φίδι που τρώει έναν άνθρωπο.




Στην πραγματικότητα, το λογότυπο αποτελείται από εικόνες που εκπροσωπούν τις διάφορες πτυχές της αειφόρου διαβίωσης.




Το διπλό T στην επωνυμία, δημιουργεί τον πύργο του Άιφελ.



loading...
« PREV
NEXT »