Latest News

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

Μια πρωινή ρουτίνα 20 λεπτών για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ενέργεια και διάθεση

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει γίνει για όλους αρκετά στρεσογόνος. 





Όλοι ζούμε τις ζωές μας σε ταχύτατους ρυθμούς και το γεγονός ότι μπορούμε πια να κάνουμε περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο δεν μας έχει κάνει λιγότερο «φορτωμένους». Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο μέσος άνθρωπος του 21ου αιώνα τα θέλει όλα και όλοι βεβαίως έχουν το δικαίωμα σε αυτό. Όλοι επιθυμούμε να μπορούμε να δουλεύουμε, να έχουμε απολαβές, αλλά και χόμπι, να μπορούμε να εστιάζουμε στις σχέσεις μας και πολλά αλλά πράγματα.


Υπάρχουν άλλα τόσα που πρέπει να γίνουν και συχνά είναι δύσκολο να τελειώσουμε όλα αυτά τα πράγματα που έχουμε σχεδιάσει μέσα σε μία μέρα. Και αυτό συμβαίνει επειδή κάνουμε όσα μπορούμε για να είμαστε όσο πιο παραγωγικοί γίνεται μέσα στη μέρα. 

Γι’ αυτό, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για την επίτευξη μιας επιτυχημένης μέρας είναι να ξυπνάμε το πρωί και να κινητοποιούμαστε αρκετά, ώστε να είμαστε όσο πιο αποτελεσματικοί μπορούμε.

Μέσω μιας καλής πρωινής ρουτίνας, μπορείτε να θέσετε τις βάσεις για μια παραγωγική και αποδοτική μέρα και δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσετε σκληρά γι’ αυτό. Με αυτό το πρωινό πρόγραμμα των 20 λεπτών, μπορείτε να ξεκινήσετε κάθε σας μέρα νιώθοντας φρέσκοι και θετικοί, αλλά ωστόσο πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε αρκετά και ότι έχετε εγκαθιδρύσει έναν υγιή κύκλο ύπνου.

Πιείτε ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσετε (1 λεπτό)


Ίσως να γνωρίζετε ήδη ότι είναι καλό να πίνετε περίπου δύο λίτρα νερού ημερησίως, για να διατηρείτε τον οργανισμό ενυδατωμένο και για να έχει το σώμα σας όλα τα απαραίτητα υγρά που χρειάζεται για τις λειτουργίες και τις χημικές αντιδράσεις που το κρατούν δραστήριο και υγιές. Ωστόσο, γνωρίζατε ότι το να πίνετε ένα ποτήρι νερού το πρωί προσφέρει επίσης πολλά οφέλη;

Όταν πίνετε νερό με άδειο στομάχι αμέσως μόλις σηκωθείτε το πρωί, καθαρίζετε το σύστημα σας. Το νερό κάνει το δέρμα μας υγιέστερο, αφού αφαιρεί τις τοξίνες που έχουμε στο αίμα μας και μπορεί ακόμα και να φαίνεται νεότερο και λαμπερότερο. Ακολουθώντας αυτή την πρωινή ρουτίνα, μπορείτε επίσης να προσφέρετε ισορροπία στο λεμφικό σας σύστημα, κάτι που βοηθά στην καταπολέμηση μολύνσεων. Επιπλέον, οι λεμφαδένες ρυθμίζουν τα υγρά στο σώμα σας.

Είναι ακόμα καλύτερο όταν στύψετε δύο σταγόνες φρέσκου λεμονιού στο νερό σας, αφού θα πάρετε και την απαραίτητη βιταμίνη C, που ο οργανισμός μας χρειάζεται το πρωί. Πίνοντας ένα ποτήρι νερό με λίγο χυμό λεμονιού αποτελεί μια πολύ καλύτερη επιλογή από το να πιείτε πολύ καφέ με άδειο στομάχι. Καλύτερα μεταθέστε τον καφέ για μετά το πρωινό.

Βάλτε λίγη μουσική (1 λεπτό)

Αφού έχετε πιει το αναζωογονητικό νερό με το λεμόνι, απολαύστε λίγη μουσική και κάντε το αίμα σας να κινηθεί πλήρως σε όλο σας το σώμα. Η μουσική είναι ένα δυναμικό εργαλείο και αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να σας κινητοποιήσει και να σας δώσει την επιθυμητή ενέργεια για το ξεκίνημα της μέρας. Μπορεί να σας ξυπνήσει σχεδόν αμέσως. Ίσως θα πρέπει να σκεφτείτε να ρυθμίσετε το ξυπνητήρι σας με το αγαπημένο σας κομμάτι, έτσι ώστε να μπορείτε να ξυπνάτε χαμογελαστοί.

Ακόμα και αν δεν έχετε καλή διάθεση, ακούγοντας μουσική μπορεί αμέσως να σας κάνει να σπάσετε την αλυσίδα των αρνητικών σκέψεων και να αφήσετε στην άκρη τις δυσκολίες που σας απασχολούν. Είναι καλό να συνοδεύσετε όλη την πρωινή σας ρουτίνα με μουσική και απλά αυτό θα γίνει πιο φυσικό και λιγότερο αγγαρεία που πρέπει να γίνει. Θα αρχίσετε ακόμα και να τραγουδάτε ή να χορεύετε κατά την προετοιμασίας σας, χωρίς να το αντιληφθείτε.

Ανοίξτε τα παράθυρα (2 λεπτά)


Ένας από τους καλύτερους τρόπους να δώσετε στον οργανισμό σας να καταλάβει ότι η ώρα του ύπνου τελείωσε και ότι πρέπει τώρα να εστιάσετε στους ημερήσιους σας στόχους είναι να αναπνεύσετε φρέσκο αέρα και να χαζέψετε για λίγο τον ήλιο μέσα από τα ορθάνοιχτα παράθυρα. 

Το σώμα και ο νους μας έχουν μια θετική φυσική αντίδραση στο φως του ήλιου, έτσι ώστε να νιώθουμε ανανεωμένοι και να παίρνουμε την απαραίτητη ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας δυναμικά.

Σταθείτε απλά στο παράθυρο σας και αφεθείτε στην φρεσκάδα του αέρα και την ζεστασιά του ήλιου, ασχέτως εποχής· συγκεκριμένα, τον χειμώνα είναι καλύτερα, αφού πιθανώς να μη βλέπετε πολύ από τον ήλιο την υπόλοιπη ημέρα και επιπλέον ο αέρας θα είναι ακόμα πιο φρέσκος. 

Μείνετε ακίνητοι γι’ αυτά τα δύο λεπτά και αδειάστε το μυαλό σας, χαζεύοντας απλά το πρωινό και θα αποκτήσετε την ενέργεια και κινητοποίηση που πραγματικά χρειάζεστε.

Τακτοποιήστε το κρεβάτι σας (1 λεπτό)

Για πολλούς από εμάς τα λεπτά αμέσως μετά το ξύπνημα μας συνήθως ακολουθούνται από άρνηση και τεμπελιά. Αλλά με αυτό το απλό τελετουργικό, μπορείτε αμέσως να αλλάξετε αυτή τη διάθεση. Πολλοί από εμάς επίσης δεν στρώνουμε τα κρεβάτια μας, όταν σηκωνόμαστε, επειδή πιστεύουμε ότι δεν είναι τόσο σημαντικό και δεν υπάρχει όντως πραγματικός λόγος για να το κάνουμε ακριβώς εκείνη τη στιγμή. Τελικά όμως, φαίνεται ότι υπάρχει ένας καλός λόγος.

Χρειάζεται να ξεκινάτε την κάθε μέρα με μια μικρή νίκη και ασχέτως του πόσο μικρή φαίνεται, η τακτοποίηση του δωματίου σας είναι αρκετά σημαντική για το ξεκίνημα της μέρας και άλλες μεγαλύτερες νίκες θα ακολουθήσουν στη συνέχεια.

Κάντε λίγες διατάσεις (2 λεπτά)


Αυτή δεν είναι μια διαδεδομένη πρωινή ρουτίνα. Αν και όλοι θα έπρεπε να τη γνωρίζουν, μόνο ένας μικρός αριθμός ανθρώπων την ακολουθούν όντως μόλις σηκωθούν από το κρεβάτι. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να φανεί δύσκολο εκείνη τη δύσκολη στιγμή του ξυπνήματος, αλλά μπορείτε απλά να κάνετε μερικές απλές διατάσεις χεριών και ποδιών, όσο ακόμα βρίσκεστε στο κρεβάτι.

Από την άλλη πλευρά, μπορείτε να τεντώσετε το σώμα σας ή να κάνετε τις διατάσεις που έχετε μάθει από την γυμναστική. Δεν υπάρχουν πραγματικοί κανόνες ή βήματα στο πώς να το κάνετε αυτό, αρκεί να είναι διατάσεις. Το σώμα σας βρισκόταν σε ακινησία για τις προηγούμενες επτά ή οκτώ ώρες και τώρα χρειάζεται κάποια παραπάνω προσπάθεια για να του δώσετε το μήνυμα ότι η μέρα ξεκινά. Αυτό παίρνει μόνο δύο λεπτά από τον χρόνο σας, αλλά σημαίνει πολλά. Αν το βρίσκετε πολύ βαρετό, κάντε διατάσεις ως μέρος του χορού που λέγαμε πριν, κατά τη διάρκεια της μουσικής.

Η ώρα του μπάνιου (4 λεπτά)

Αφού έχετε κάνει κάποιες διατάσεις και έχετε ζεστάνει το σώμα σας, είναι ώρα να πλύνετε το πρόσωπο σας με λίγο κρύο νερό και να βουρτσίσετε τα δόντια σας. Νομίζω ότι όλοι κατανοούμε τα οφέλη αυτών των βημάτων. Όχι μόνο είναι σημαντικά για την υγιεινή και την υγεία μας, αλλά μπορούν επίσης να μας κάνουν να νιώσουμε καλύτερα, μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αναζωογόνηση. 

Επιλέξτε να πλύνετε το πρόσωπο σας με κρύο νερό, καθώς θα νιώσετε στιγμιαία πιο ξύπνιοι και έτοιμοι να ανταποκριθείτε στις προκλήσεις της ημέρας. Επιπροσθέτως, φροντίστε τις βιολογικές σας ανάγκες, ξεφορτωθείτε τις τοξίνες από το σώμα σας και νιώστε καθαροί.

Πάρτε λίγο χρόνο, για να φροντίσετε την εμφάνισή σας (5 λεπτά)


Και τα δύο φύλα νοιάζονται για το πώς είναι η εμφάνιση τους και χρειάζονται κάποιο χρόνο το πρωί για να φροντίσουν τον εαυτό τους. Φυσικά και είναι σημαντικό να φεύγετε από το σπίτι νιώθοντας άνετα. Είτε μας αρέσει είτε όχι, θέλουμε να αρέσουμε στους άλλους και να έχουμε τη σωστή εμφάνιση στην εκάστοτε δουλειά. Υπάρχουν διάφορες μελέτες που δείχνουν το πώς η αυτοπεποίθησή μας ενδυναμώνεται όταν παίρνουμε λίγο χρόνο το πρωί να φροντίσουμε τον εαυτό μας. Θυμηθείτε, η εμφάνιση σας δεν χρειάζεται να είναι ακραία για τη δουλειά σας, αλλά απλά ευπαρουσίαστη.


Σημειώστε τους στόχους της μέρας (4 λεπτά)

Υπάρχουν πολλά μικρά τελετουργικά και συνήθειες που μπορείτε να δημιουργήσετε. Με στόχο την απάλειψη της αναβλητικότητας, τη δημιουργία ενέργειας και δράσης, για την επίτευξη των καθημερινών στόχων σας. Μην το παρακάνετε, απλά δημιουργήστε μια απλή λίστα από τους πιο σημαντικούς στόχους που έχετε να επιτύχετε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ο στόχος με αυτή τη συνήθεια είναι η δημιουργία λοιπόν μιας μικρής λίστας με απλές, πραγματοποιήσιμες δραστηριότητες, οι οποίες θα έχουν μακροπρόθεσμη επίδραση στην προσέγγιση των περισσότερο πολύπλοκων στόχων και την αλλαγή της ζωής σας προς το καλύτερο, ασχέτως του αν σχετίζονται με δουλειά, εκπαίδευση, υγεία ή διαπροσωπικές σχέσεις. 

Αν νιώθετε πιο άνετα, γράψτε αυτούς τους στόχους πριν ξαπλώσετε το βράδυ και σκεφτείτε τους το πρωί, αφήνοντας έτσι περισσότερο χρόνο για κάτι άλλο το πρωί. Αναλογιστείτε τι χρειάζεται να γίνει, πώς θα το κάνετε και βρείτε τα κίνητρα για να τελειώσετε αυτό που έχετε ξεκινήσει. Διαβάστε όσα έχετε γράψει και εστιάστε σε αυτά, φεύγοντας από το σπίτι.

loading...
« PREV
NEXT »