Latest News

Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2016

21 τρόποι που η τέχνη μπορεί να λειτουργήσει ως θεραπεία.

Κάποιες φορές, όταν αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα, δεν μπορούμε με κανέναν τρόπο να βρούμε λύση, αν και οι σκέψεις μας τρέχουν με 100 χιλιόμετρα την ώρα και το κεφάλι μας κοντεύει να εκραγεί.



Γι’ αυτές τις έντονες στιγμές η Victoria Nazarevichπροτείνει να εφαρμόσουμε κάτι που μοιάζει με «θεραπευτική τέχνη». Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια κόλλα χαρτί και ένα μολύβι. Μετά, αρχίστε να ζωγραφίζετε. Δεν έχει σημασία τι ζωγραφίζετε, αφού λίγη ώρα αργότερα θα έχετε ηρεμήσει και οι σκέψεις θα έχουν αρχίσει να μπαίνουν σε σειρά.


Για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε, δείτε τι να ζωγραφίσετε αν αισθάνεστε

Κουρασμένοι: ζωγραφίστε λουλούδια.

Θυμωμένοι: ζωγραφίστε γραμμές.

Πονάτε: κάντε μια κατασκευή.

Βαριέστε: κάντε μια πολύχρωμη ζωγραφιά.

Λύπη: ζωγραφίστε ένα ουράνιο τόξο.

Φόβο: πλέξτε κάτι.

Ανησυχία: φτιάξτε μια κούκλα.

Αγανάκτηση: σκίστε ένα χαρτί σε μικρά κομματάκια και φτιάξτε με αυτά ένα μοτίβο.

Άγχος: φτιάξτε ένα οριγκάμι.

Ένταση: ζωγραφίστε διάφορα μοτίβα.

Νοσταλγία: ζωγραφίστε ένα λαβύρινθο.

Απογοήτευση: αντιγράψτε ένα πορτρέτο ή μια ζωγραφιά.

Απόγνωση: σχεδιάστε τον τρόπο διαφυγής σας.

Μπέρδεμα: ζωγραφίστε ένα ινδικό μάνταλα.

Όταν θέλετε να ανακτήσετε τη δύναμή σας: ζωγραφίστε ένα τοπίο.

Όταν είστε μπερδεμένος με τα αισθήματά σας: ζωγραφίστε ένα πορτρέτο του εαυτού σας.
Όταν θέλετε να θυμηθείτε κάτι: ζωγραφίστε χρωματιστά μοτίβα.

Όταν θέλετε να βάλετε σε σειρά τις σκέψεις σας: σχεδιάστε τετράγωνα.

Όταν χρειάζεστε χρόνο για να κάνετε τη σωστή επιλογή: ζωγραφίστε κύματα και κύκλους.

Όταν νοιώθετε ότι έχετε κολλήσει στη ρουτίνα: ζωγραφίστε σπειροειδή μοτίβα.

Όταν πρέπει να αποφασίσετε ποιος είναι ο σημαντικότερος στόχος σας: ζωγραφίστε σύμβολα- στόχους.





loading...
« PREV
NEXT »