Latest News

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

Ποια είναι τα πιο υγιεινά τυριά και τα οφέλη τους για τον οργανισμό

Το τυρί, σαν κατηγορία τροφίμων, έχει δεχτεί αρκετό πόλεμο τα τελευταία χρόνια αναφορικά με το πόσο υγιεινό και θρεπτικό είναι, 





ενώ παράλληλα θεωρείται μια παχυντική τροφή, με αποτέλεσμα πολλοί να το αποφεύγουν. Μπορεί σε μεγάλες ποσότητες το τυρί να θεωρείται παχυντικό και όχι ιδιαίτερα υγιεινό, όπως και πολλά άλλα τρόφιμα άλλωστε στα οποία παρατηρείται υπερκατανάλωση, ωστόσο δεν είναι ανάγκη να το στερείστε.


Με τη σωστή και ισορροπημένη κατανάλωση, μπορείτε να απολαύσετε ορισμένα είδη τυριού που περιέχουν χρήσιμα θρεπτικά συστατικά και πολλά οφέλη για τον οργανισμό.
Μοτσαρέλα

Η μοτσαρέλα, όπως και η παρμεζάνα, περιέχει σημαντική ποσότητα ασβεστίου και πρωτεϊνών, βοηθώντας και αυτή στην καταπολέμηση της λιγούρας και της κούρασης. Επίσης, έχει λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα περισσότερα τυριά.

Παρμεζάνα

Η παρμεζάνα είναι ένα από τα τυριά με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ασβέστιο. Ως γνωστόν, το ασβέστιο, είναι ένα από τα βασικά συστατικά που χρειάζεται ο άνθρωπος για την ισορροπία και ενδυνάμωση του οργανισμού. Επίσης, η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου (1.000 mg ημερησίως) συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κόπωσης και της λιγούρας.

Τσένταρ

Το τσένταρ εξισορροπεί τα επίπεδα του pH στο στόμα, κάνοντάς το λιγότερο όξινο, ενώ παράλληλα προστατεύει από τη φθορά του σμάλτου των δοντιών.

Γκρουγιέρ (γκρουέρα)

Το γκρουγιέρ είναι ένα είδος ελβετικού κίτρινου τυριού που παράγεται από αγελαδινό γάλα. Τα συστατικά που περιέχει συμβάλλουν στη σταθεροποίηση της γλυκόζης στο αίμα, μειώνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.
Φέτα

Σε πρόσφατη μελέτη, βρέθηκε πως η κκαθημερινή κατανάλωση φέτας (περίπου 50 γραμμάρια) σχετίζεται με το μικρότερο κίνδυνο θανάτου λόγω καρδιοπάθειας και εγκεφαλικού.

loading...
« PREV
NEXT »