Latest News

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

Βρες εύκολα τι ποσοστό λίπους έχεις

Θέλεις να έχεις μια εκτίμηση του ποσοστού λίπους που έχεις στο σώμα σου; Πάρε χάρακα και μολύβι και δες αν είσαι στα φυσιολογικά πλαίσια ή όχι.





ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΛΙΠΟΥΣ


*ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ: Τα συγκεκριμένα ποσοστά λίπους θεωρούνται απολύτως απαραίτητα για την προστασία και την απρόσκοπτη λειτουργία του οργανισμού – συνεχίστε ό,τι κάνετε!

* ΥΨΗΛΟ: Αν είστε υπέρβαρος/-η, μειώστε σταδιακά τις προσλαμβανόμενες θερμίδες και παράλληλα κινητοποιηθείτε περισσότερο σωματικά – η καθιστική ζωή αυξάνει τις εναποθέσεις περιττού λίπους στο σώμα!

*ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ: Ανεξαρτήτως σωματικού βάρους, θεωρείστε παχύσαρκος/-η και πρέπει να συμβουλευτείτε γιατρό, ο οποίος θα σας υποδείξει τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος. Αν το βάρος σας είναι φυσιολογικό, τότε έχετε πολύ αυξημένο λίπος, αλλά μειωμένη μυϊκή μάζα, κατάσταση που χαρακτηρίζεται ως «σαρκοπενική παχυσαρκία».
Συμβουλή για την απώλεια λίπους

Εκτός από την ανάλογη προσοχή που πρέπει να δείξετε στη διατροφή σας, καλό είναι να ασχοληθείτε με ένα ή περισσότερα είδη αερόβιας άσκησης, όπως ζωηρό βάδισμα, χαλαρό τρέξιμο, ποδηλασία, όργανα cardio κ.ά. Επιδιώξτε να γυμνάζεστε με μεσαία ένταση για 30-45 λεπτά σχεδόν καθημερινά, είτε συνεχόμενα είτε σπαστά, π.χ. 2-3 φορές ημερησίως από 15-20 λεπτά, με την ίδια ή διαφορετική αερόβια άσκηση.

womenonly
loading...
« PREV
NEXT »