Latest News

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2016

Πάσχετε από Αϋπνίες; Εάν ναι, τότε δοκιμάστε ΑΥΤΗΝ την Θαυματουργή Συνταγή και θα Κοιμηθείτε σαν Πουλάκι!

Πάσχετε από αϋπνίες; Δεν είστε οι μόνοι. Εκατομμύρια άνθρωποι παλεύουν για να κοιμηθούν καλά το βράδυ, κάτι που αντιστοιχεί σε πολύ χαμένο χρήμα λόγω κακής επίδοσης που είναι αποτέλεσμα της έλλειψης ύπνου.



Παρ’όλο που πολλοί επιλέγουν να πολεμήσουν την αϋπνία με φαρμακευτικές αγωγές, τα φάρμακα αυτά μπορεί να προκαλέσουν εθισμό και μια μεγάλη λίστα παρενεργειών, όπως ζαλάδα, δυσκοιλιότητα, καούρες και προβλήματα απόσπασης προσοχής.


Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν φυσικές και υγιεινές εναλλακτικές. Με μερικά απλά υλικά που έχετε στο σπίτι σας μπορείτε να φτιάξετε ένα φυσικό γιατρικό που θα σας βοηθήσει να κοιμάστε ήρεμα και άνετα.

Συνταγή για φυσική ενίσχυση του ύπνου






Γι’αυτή την συνταγή θα χρειαστείτε τα εξής υλικά:

-170 γραμμάρια βιολογικό γάλα χωρίς ορμόνες (μπορείτε να το αντικαταστήσετε με γάλα αμυγδάλου αν είστε vegan)
-1 σταγόνα εκχύλισμα βανίλιας
-1 κουταλάκι μέλι

Ζεστάντε το γάλα σε ένα τηγανάκι. Μην το αφήσετε να βράσει. Μόλις έχει ζεσταθεί για λίγα λεπτά, ρίξτε το σε ένα ποτήρι και προσθέστε το μέλι και την βανίλια. Ανακατέψτε τα όλα καλά και πιείτε το αργά πριν πέσετε για ύπνο.

Αυτό ήταν!

Πώς λειτουργεί;

Τα συστατικά του προωθούν υγιή μοτίβα ύπνου και επιτρέπουν στο σώμα να χαλαρώσει. Ας δούμε ένα ένα τα υλικά και τα στοιχεία που υποστηρίζουν την δράση τους.

Βανίλια







Σε μια έρευνα του 1991 βρέθηκε ότι το άρωμα της βανίλιας είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα για να χαλαρώσει το μυαλό. Έγιναν μαγνητικές κατά την διάρκεια της εξέτασης, στην οποία συμμετείχαν 85 άτομα. Όλοι έδειξαν σημαντικές ποσότητες εγκεφαλικής δραστηριότητας σχετικής με την χαλάρωση και την μείωση του άγχους.

Αυτά είναι καλά νέα, αν η αϋπνία προκαλείται από γρήγορες σκέψεις. Αν η αϋπνία σας προκαλείται από ασθένεια του αναπνευστικού, όπως άπνοια ύπνου, και πάλι μπορεί να σας βοηθήσει η βανίλια. Γάλλοι ερευνητές βρήκαν ότι τα επεισόδια άπνοιας ύπνου μειώθηκαν κατά 36% την πρώτη μέρα που οι συμμετέχοντες εκτέθηκαν στην βανίλια.

Γάλα






Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, όπως το γάλα, περιέχουν ένα αμινοξύ που είναι γνωστό ως τρυπτοφάνη. Αυτό σας βοηθά να κοιμηθείτε, προωθώντας την παραγωγή σεροτονίνης και μελατονίνης, έχοντας ως αποτέλεσμα μια κατασταλτική δράση.

Μέλι






Σε μια έρευνα βρέθηκε ότι το μέλι βελτιώνει την ποιότητα της ξεκούρασης. Από την μία, προκαλεί την παραγωγή γλυκογόνου, το οποίο είναι απαραίτητο για το συκώτι έτσι ώστε να λειτουργεί ενώ ξεκουράζεστε.

Μέσα στη μέρα, η ποσότητα αυτού του συστατικού μειώνεται και μπορεί να ενεργοποιήσει τον εγκέφαλο ενώ κοιμάστε και να ξυπνήσετε – μπορεί να σηκωθείτε από το κρεβάτι ψάχνοντας για τρόφιμα που περιέχουν γλυκογόνο στη μέση της νύχτας (και να μην καταλαβαίνετε τον λόγο).

Το μέλι επίσης προκαλεί μια χημική αντίδραση που έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή περισσότερης μελατονίνης η οποία ελευθερώνεται στον εγκέφαλο.

Πηγή: fanpage
loading...
« PREV
NEXT »