Latest News

Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

Ποιες λαχταριστές τροφές βοηθούν στο αδυνάτισμα;



Προκειμένου να αποκτήσουμε το σώμα των ονείρων μας θα πρέπει να κάνουμε κάποιες θυσίες, όπως το να ακολουθήσουμε ένα σωστό διατροφικό πλάνο – δίαιτα και να ασκούμαστε συστηματικά.


 Ωστόσο, επειδή η στέρηση μπορεί να οδηγήσει στα αντίθετα αποτελέσματα, μια σωστή διατροφή που περιέχει απ’ όλα και όταν λέμε απ’ όλα εννοούμε ΟΛΑ, ακόμη και κάποιες λαχταριστές τροφές, όπως το γλυκάκι μας είναι η ιδανική λύση για να φτάσουμε στο στόχο μας εύκολα, ανώδυνα και με μόνιμο αποτέλεσμα.



Δημιουργώντας λοιπόν ένα διατροφικό πλάνο πάνω στις ανάγκες μας με μικρότερες, αλλά όχι πάρα πολύ μικρές μερίδες και μη στερούμενες τίποτα μπορούμε να δούμε σύντομα αποτελέσματα. Ειδικά αν εισάγουμε σε αυτό κάποιες λαχταριστές τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας, η απώλεια του περιττού βάρους θα είναι πολύ πιο γρήγορη και ανώδυνη.

Δείτε τις 8 λαχταριστές τροφές που μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά και να λειτουργήσουν ως σύμμαχοι σας στην απώλεια βάρους!
1. Σοκολάτα


Μπορεί να σας φαίνεται αδιανόητο πως η σοκολάτα μπορεί να αποτελέσει μια τροφή που θα σας βοηθήσει να αδυνατίσετε, κι όμως αυτή είναι η πραγματικότητα! Βέβαια παν μέτρον άριστον – δεν αναφερόμαστε σε μεγάλες ποσότητες αλλά στην κατανάλωση 30 μόλις γραμμαρίων μετά την προπόνηση ή 3 φορές την εβδομάδα. Καλό θα ήταν να προτιμήσετε μαύρη σοκολάτα και όχι κάποια πιο ιδιαίτερη.

Δοκιμάστε επίσης το αδυνατιστικό smoothie με σοκολάτα.
2. Μέλι


Το μέλι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητές, οι οποίες συμβάλλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού και επομένως στην απώλεια βάρους. Εισάγετε το στο διατροφικό σας πλάνο τρώγοντας το με γιαούρτι ή με το ρόφημα της αρεσκείας σας.
3. Αμύγδαλα


Αν και σε γενικές γραμμές οι ξηροί καρποί έχουν την φήμη ότι παχαίνουν, κάτι το οποίο είναι αληθές, αν καταναλωθούν με μέτρο, τότε μπορούν να προσφέρουν πολλά ευεργετικά στοιχεία στον οργανισμό μας.

Τρώγοντας μόλις 10 αμύγδαλα ως δεκατιανό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την ενέργειά σας, αλλά και να μειώσετε το κοιλιακό λίπος. Ωστόσο, αν έχετε άγχος επιλέξτε να φάτε 10 καρύδια τα οποία θα τονώσουν το πνεύμα και την ψυχραιμία σας, χάρη στα Ω3 λιπαρά οξέα τους.

Προσοχή όμως, όχι αλατισμένους ξηρούς καρπούς, διότι το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών.
4. Αυγό


Το αυγό περιέχει πρωτεΐνη κάτι που το καθιστά ιδανικό για μια πρωτεϊνική δίαιτα που θα οδηγήσει στην πιο άμεση απώλεια βάρους. Έχει την τάση να σας διατηρεί χορτάτη ακόμη και για τέσσερις ώρες! Δοκιμάστε να το προσθέσετε στην διατροφή σας κυρίως ως βραστό στο πρωινό ή το βραδινό σας γεύμα.


5. Εσπεριδοειδή


Τα φρούτα και ειδικά τα εσπεριδοειδή, πάντα με μέτρο, βοηθούν ιδιαίτερα στην απώλεια βάρους, αφού προσφέρουν ενέργεια, κορεσμό και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Συνδυάζοντας τα με ένα γεύμα που περιέχει κόκκινο κρέας, ενισχύετε την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό σας. Αξίζει να σημειωθεί πως αν καταναλωθούν πριν το γεύμα (ειδικά το γκρέιπφρουτ και το πορτοκάλι), έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα στη σιλουέτα.
6. Αποξηραμένα φρούτα


Τα αποξηραμένα φρούτα όπως τα δαμάσκηνα, τα σύκα κλπ είναι πλούσια σε βιταμίνες E και C, περιέχουν μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως είναι ο σίδηρος, διευκολύνουν τη λειτουργία του εντέρου, προσφέρουν ενέργεια, έχουν αντιοξειδωτική δράση χάρη στα φλαβονοειδή και καροτενοειδή που περιλαμβάνουν και ταιριάζουν με πολλές τροφές.
7. Κουρκουμάς


Ένα μπαχαρικό που έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στο αδυνάτισμα, αφού βελτιώνει την πέψη, είναι αντιφλεγμονώδες και επιβραδύνει τη συσσώρευση του λίπους στο σώμα.
8. Κεφίρ


Μπορεί να μην αρέσει στους περισσότερους ανθρώπους, ωστόσο το κεφίρ είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, διαθέτει σημαντικές, θεραπευτικές ιδιότητες, διευκολύνει την πέψη και βοηθάει στην απώλεια βάρους.newsone.gr
loading...
« PREV
NEXT »