Latest News

Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2016

Είναι άσχημο πράμα καρδιές που αγαπήθηκαν να ζούνε χώρια.

Κυριακή βράδυ, ζεσταίνεσαι του κερατά, οι αγάπες σου κάπου σε έχουν ξεχάσει, βολοδέρνουν σε όμορφες ακρογιαλιές, γαμιούνται με ένα μπουκάλι μπίρα στο χέρι και ονειρεύονται σε μελαγχολικούς ουρανούς..



Είναι κάτι νύχτες που θα περάσουν τόσο αδιάφορα από δίπλα σου που λίγο αν τις δεις ίσως σου θυμίσουν ξεπεσμένους έρωτες από το παρελθόν.

Είναι η πουτάνα η ζωή δύσκολο πράμα, δύσκολη, σκληρή, εκεί που γελάς σου δίνει μια και σε στέλνει στο διάολο.


Ο Έρωτας είναι μια κατάσταση του μυαλού, στην πραγματικότητα αυτό που ερωτευόμαστε είναι οι ανάγκες μας, αυτό που μας κάνει πιο όμορφους.

Κουράστηκα να σε ψάχνω σε ξένα βλέμματα, βαρέθηκα τα διαφορετικά αρώματα, εγώ θέλω το δικό σου,

ΔΙΑΟΛΕ πέρασαν χρόνοι αρκετοί μα ακόμα καμιά φορά το μυρίζω και σε θυμάμαι. Θυμάμαι που μου έλεγες ότι είμαι ένας ηλίθιος, πως δεν βλέπω πόσο πολύ μες θες γιατί φοβάμαι να αγαπήσω.

Στα χρόνια που πέρασαν σε ξέχασα, πάντα γύριζες στο μυαλό μου κάποιες βραδιές που αισθανόμουν πως ο κόσμος όλος είναι εχθρός μου, που ακόμα και οι φωνές των φίλων ηχούσαν τόσο παράταιρα στα αυτιά μου..

Μόνη μου συντροφιά ένα ουίσκι και μια ζάλη για να κοιμηθώ..

Όσο μεγάλωνα αυτές οι βραδιές ερχόντουσαν όλο και πιο σύντομα μπροστά μου.. Ο ρυθμός επανάληψης τους μεγάλωνε και οι μέρες που ήμουν χαρούμενος και γελούσα σαν παιδί αραίωναν..

Πάντα σε αυτές τις βραδιές περνούσες ξώφαλτσα σαν σκέψη, χαμογελούσα σαν χαζός και αναρωτιόμουν

Τι να κάνεις, που να γυρίζεις, ποιος καριόλης σε χαίρεται.. Ποτέ μου δεν ήθελα να σε σκεφτώ παραπάνω διότι φοβόμουν πως ο νους θα μου κάμει αυτά τα περίεργα παιχνίδια.. και τρόμαζα στην σκέψη πως αν σε ξανά έβλεπα ίσως..λέω ίσως ίσως……… γάμα το..

Ξέρεις πολλές φορές μυθοποιούμε καταστάσεις γιατί δεν αντέχουμε να παραδεχθούμε πως είμαστε άνθρωποι..και σαν άνθρωποι δεν κάνουμε θαύματα.

Έρωτας είναι να ακούς ένα τραγούδι και εκείνη την στιγμή να φέρνεις στο μυαλό την εικόνα της. Ένα βράδυ, μία μπύρα, ένα φεγγάρι και κείνη.

Είναι άσχημο πράμα καρδιές που αγαπήθηκαν να ζούνε χώρια..

Είναι άσχημο πράμα να κρατάς βλέμματα μακριά γιατί ξέρεις πως δεν αντέχεις να χάνεσαι στα μάτια της.

Και ξέρεις ρε γαμημένε ένα τσακ είναι η ζωή, πως διάολο την αφήνουμε να κυλά τόσο αδιάφορα;

Και χαίρομαι που βλέπω «φίλους» τέτοια ώρα να λένε «Εειι κάπου εδώ γύρω είμαι και εγώ, το νου σου, σε διαβάζω..»

Πίσω μου κοιμάται μια υποψήφια αγάπη, η Μαρισούλα έχει δυο μέρες να φανεί, το ψυγείο κάνει έναν περίεργο θόρυβο και το μυαλό γυρίζει σε εκείνη..

Πόσο θα θελα να έρθεις δίχως να σε περιμένω. Να σου λέω φύγε και εσύ να μου ζητάς να σε κοιτάξω στα μάτια..

Αφήνουμε ανάμεσα μας κενά, ΠΟΤΕ μην αφήνεις κενά σε κάτι που αγαπάς.

– Με θες;

– Σαν τρελός!

– Και που είσαι, γιατί δεν είσαι εδώ;

– ………….

Πόσο θα θελα μερικές στιγμές πίσω, να μπορούσαμε να ξαναζήσουμε ορισμένες από δαύτες.

Έρωτας.. τι είναι αυτός ο γαμημένος ο έρωτας.. διάολε δεν ξέρω.. Είναι να υπάρχει κάποιος συνέχεια μέσα στο μυαλό σου.. να ξυπνάς το πρωί και να κοιτάζεις το κινητό αν σου έχει στείλει μήνυμα, αν δεν σου έχει στείλει να τσαντίζεσαι, να θέλεις μαζί σου να περνά όμορφα και να τσακώνεστε σαν τα σκυλιά πρωί μεσημέρι βραδύ.. να θες να της πεις «σε θέλω» αλλά να μην το κάνεις γιατί θα σε θεωρήσει δεδομένο, να το παίζεις άνετος μαζί της και να λες «δεν με νοιάζει αν φύγει» και μόλις δεν έχεις νέα της για δυο ώρες να τρελαίνεσαι..

Έρωτας είναι τα βράδια που μοιραζόσασταν μαζί.. εκείνες οι μικρές, ηλίθιες για τους πολλούς, στιγμές που γελούσατε με τα «δικά σας» αστεία..

Έρωτας είναι να έχεις χημεία.. να μην χρειάζεται να λέτε τίποτα, να μιλάει για σας η λαχτάρα για ένα φιλί.. ένα φιλί που σαν το είχες πολλές φορές δεν το ζητούσες καν μα σαν περνούσαν οι μέρες ΔΙΑΟΛΕ πόσο σου έλειπε εκείνο το φιλί.. το δικό της φιλί..

Έρωτας είναι όταν είσαι νευριασμένος αυτή να διαφεντεύει την τρέλα σου και σαν τις νύχτες φοβάται εκείνη, εσύ να της κρατάς το χέρι σφιχτά.

Έρωτας είναι τα λόγια που δεν είπες ποτέ σε εκείνη γιατί φοβήθηκες το μετά.

Έρωτας είναι τα γαμημένα σ’αγαπώ που ξεχάσαμε στης ψυχής τα απόνερα πέντε παρά κάτι μικρή μου.

Επιμέλεια κειμένου και εικονογράφηση Μαρία Π.






loading...
« PREV
NEXT »