Latest News

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Αδυνατίστε με ρυζόγαλο.

Πρόκειται για ένα γευστικό επιδόρπιο το οποίο, αντίθετα με ό,τι πιστεύουν πολλοί άνθρωποι, μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε. Το μόνο που χρειάζεστε είναι γάλα με χαμηλά λιπαρά και ένα γλυκαντικό με λίγες θερμίδες σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή και λίγη άσκηση.



Ένα επιδόρπιο που δίνεται συνήθως σε παιδιά, πλούσιο και με πολλές θρεπτικές ιδιότητες… το ρυζόγαλο περιέχει βιταμίνες, πρωτεΐνη και ασβέστιο. Μπορείτε να φάτε το ρυζόγαλο ζεστό ή κρύο και είναι ένα τέλειο συμπλήρωμα της σωματικής δραστηριότητας.

Επιπλέον οι τελευταίες έρευνες δείχνουν ότι το ρυζόγαλο μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε. Μοιάζει πολύ καλό για να είναι αληθινό! Στο σημερινό άρθρο θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας περισσότερες πληροφορίες για το ρυζόγαλο.


Φάτε ρυζόγαλο μετά την άσκηση


Πρώτα απ’όλα ας εστιάσουμε στις διατροφικές ιδιότητες του ρυζόγαλου. Γνωρίζουμε ήδη ότι είναι ιδανικό για τους ανθρώπους που ασκούνται. Η κατανάλωση ρυζόγαλου μετά την προπόνησή σας ωφελεί όλους τους μυς σας.

Οι ωφέλειες αυτού του γλυκίσματος, που συνήθως δίνεται σε παιδιά, απορρέουν από τα τρία κύρια συστατικά του:

Ρύζι

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λευκό ή καστανό ρύζι. Το λευκό ρύζι χωνεύεται ευκολότερα αλλά το καστανό ρύζι είναι πιο υγιεινό και περιέχει περισσότερες ίνες.

Σε κάθε περίπτωση το ρύζι είναι θαυμάσια πηγή υδατανθράκων και συμβάλλει στην αναπλήρωση του γλυκογόνου, που ελαττώνεται στους μύες μετά την άσκηση.

Γάλα


Αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, μπορείτε να επιλέξετε γάλα από αμύγδαλα, καρύδα ή κεχρί. Αν χρησιμοποιείτε αγελαδινό γάλα, σιγουρευτείτε ότι περιέχει λίγα λιπαρά ή είναι αποβουτυρωμένο για να μην προσθέσετε λίπος.

Το γάλα περιέχει άφθονη πρωτεΐνη (γαλακτοπρωτεΐνη και καζεΐνη) και υδατάνθρακες (λακτόζη), που επίσης βοηθούν στην αναπλήρωση των αποθεμάτων γλυκογόνου. Αυτό βοηθάει το σώμα σας να αφομοιώσει τα αμινοξέα που χρειάζεται για να εκτελέσει όλες τις σημαντικές λειτουργίες του.

Κανέλα

Η κανέλα δίνει ιδιαίτερη γεύση στο ρυζόγαλό σας και έχει πολλές διατροφικές ωφέλειες. Όλοι οι αθλητές πρέπει να προσθέσουν την κανέλα στη διατροφή τους. Συμβάλλει στην καταπολέμηση της φλεγμονής, μειώνει την αρτηριακή πίεση, εξαλείφει τα συμπτώματα της γρίπης, χαμηλώνει τα επίπεδα της χοληστερίνης, καταπολεμά το διαβήτη και έχει αντιοξειδωτική δράση που βοηθάει την πέψη.

Πώς να αδυνατίσετε με ρυζόγαλο


Αυτή η χορταστική, θρεπτική και ελαφριά τροφή που χαρίζει ενέργεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος όταν την καταναλώνετε μετά την άσκηση ή με το πρωινό σας γεύμα. Αν ανήκετε στους ανθρώπους που δεν τους αρέσει να τρώνε πολύ όταν ξυπνάνε επειδή αισθάνονται «βαριοί» όλη τη μέρα ή αν αναζητάτε κάτι άλλο από το συνηθισμένο καφέ ή τσάι, το ρυζόγαλο αποτελεί ιδανική επιλογή.

Συνιστάται επίσης για τους ανθρώπους που επιδίδονται σε πολύ κοπιαστικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της μέρας, επειδή εξασφαλίζει περισσότερη ενέργεια από ένα φρούτο ή ένα χυμό. Μόλις το φτιάξετε, μπορείτε να το διατηρήσετε μέχρι τρεις μέρες στο ψυγείο.

Υλικά
1 λίτρο γάλα (της επιλογής σας)
1 φλιτζάνι λευκό ή καστανό ρύζι (200 γραμμάρια)
1 ξυλάκι κανέλας
το ξύσμα από ένα λεμόνι (προαιρετικά)
γλυκαντικό κατά βούληση (προαιρετικά)

Προετοιμασία
Βάλτε το γάλα, το ξυλάκι της κανέλας και το ξύσμα του λεμονιού σε ένα κατσαρολάκι.
Βράστε το γάλα.
Προσθέστε το ρύζι και μαγειρέψτε το σε μέτρια φωτιά.
Ανακατεύετε πότε-πότε με ξύλινο κουτάλι για να μην κολλήσει.
Μετά από είκοσι λεπτά το μείγμα θα πρέπει να έχει αποκτήσει κρεμώδη υφή.
Βγάλτε το ξυλάκι της κανέλας και σερβίρετε το ρυζόγαλο σε κούπες ή μπολ.
Πασπαλίστε το με τριμμένη κανέλα και απολαύστε το.


Αν προσθέσετε το ρυζόγαλο στην καθημερινή διατροφή σας, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε μέχρι και δύο κιλά την εβδομάδα. Φυσικά αυτό σημαίνει ότι πρέπει επίσης να προσέχετε τι τρώτε και να συμπληρώσετε τη δίαιτα με καθημερινή άσκηση και δύο λίτρα νερό. Ένα δείγμα καθημερινής διατροφής είναι το εξής:
Πρωινό γεύμα: μία κούπα ρυζόγαλο και ένα φλιτζάνι τσάι.
Δεκατιανό: ένα ροδάκινο και ένα μήλο.
Μεσημεριανό: μια μικρή μερίδα ψάρι ή κοτόπουλο, σαλάτα με τομάτα και καρότο και μία κούπα ρυζόγαλο για επιδόρπιο.
Απόγευμα: ένα γκρέιπφρουτ και ένα ακτινίδιο.
Απογευματινό σνακ: μία κούπα ρυζόγαλο και ένα φλιτζάνι τσάι.
Δείπνο: όσο ρυζόγαλο επιθυμείτε.
Πριν τον ύπνο: ένα φλιτζάνι τσάι.

Και το γάλα ρυζιού;

Δεν αρέσει σε όλους το ρυζόγαλο, έτσι αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους για να αδυνατίσουν χωρίς να χάσουν όλες τις ωφέλειες αυτής της τροφής. Μια καλή επιλογή είναι το γάλα ρυζιού, το οποίο όχι μόνο αντικαθιστά θαυμάσια το αγελαδινό γάλα αλλά είναι επίσης δροσιστικό και χορταστικό.

Και υπάρχουν και άλλες ωφέλειες: το γάλα ρυζιού περιέχει περισσότερο ασβέστιο από ό,τι το γάλα από άλλες πηγές, έτσι είναι ιδανικό για όσους ακολουθούν διατροφή vegan, για τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση ή για τις εγκύους.


Το γάλα ρυζιού σας βοηθάει να κάψετε θερμίδες επειδή περιέχει λίγα κορεσμένα λιπαρά, ενώ δεν περιέχει λακτόζη. Έτσι μειώνει τα επίπεδα της «κακής» χοληστερίνης σας, ενώ συμβάλλει στην πρόληψη των νόσων των οστών και ενισχύει το πεπτικό σας σύστημα.

Έχει καθαριστικές ιδιότητες και εξασφαλίζει μια καλή ποσότητα βιταμίνης D η οποία, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, επίσης προάγει την καύση του λίπους και βοηθάει πολύ στο αδυνάτισμα. Άλλες βιταμίνες που περιέχει το γάλα ρυζιού είναι οι βιταμίνες Α, Β12 και Ε. Εξασφαλίζει επίσης σίδηρο, μαγνήσιο και σελήνιο.

Το γάλα ρυζιού χωνεύεται πιο εύκολα από ό,τι τα άλλα φυτικά ή ζωικά γάλατα, επομένως συνιστάται για ανθρώπους που υποφέρουν συχνά από δυσπεψία ή καούρα. Είναι πολύ χορταστικό και θρεπτικό για ασθενείς που αναρρώνουν μετά από χειρουργική επέμβαση, είναι αδύναμοι ή έχουν χάσει την όρεξή τους.

Τα ιχνοστοιχεία στο γάλα ρυζιού ενισχύουν και δραστηριοποιούν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, βοηθώντας σας να αποφύγετε τις ασθένειες που προκαλούνται από ιούς ή βακτήρια.


πηγή : meygeia

loading...
« PREV
NEXT »