Latest News

Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016

Οι θερμίδες των εορταστικών πειρασμών: Τι πρέπει να προσέξεις για να σε βρει η νέα χρονιά σε καλύτερη φόρμα!

Θα ήταν εφιάλτης, αλλά μπορείς να δώσεις λίγη προσοχή στη διατροφή σου αυτές τις μέρες ώστε να μην κάνεις υπερωρίες μετά τις γιορτές! Δες τι πρέπει να προσέχεις.



Αυτές τις μέρες, 2 πράγματα πρέπει να προσέχεις: το φαγητό και το υπερβολικό shopping. Κι επειδή για το δεύτερο έχει φροντίσει η οικονομική κρίση, μπορούμε να ασχοληθούμε μόνο με το πρώτο. Ακολούθησε τα διατροφικά tricks για να σε βρει η νέα χρονιά σε καλύτερη φόρμα!


Ακόμα και αν όλο το χρόνο είσαι πιστή σε υγιεινό πρόγραμμα διατροφής, ξαφνικά φτάνει η 25η Δεκεμβρίου (και λίγο πριν που αρχίζουν τα μελομακάρονα) και σε βρίσκει απροετοίμαστη. Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, γαλοπούλες, δίπλες, γέμιση… Πώς θα τα αντιμετωπίσεις;


Γαλοπούλα: η guest star!

Φυσικά και θα την προτιμήσεις: εξάλλου ενδείκνυται και για τη δίαιτά σου γενικά. Αυτόπου πρέπει να προσέξεις είναι η γέμιση, που συνήθως περιέχει όλα τα παχυντικά υλικά. Τα παραδοσιακά υλικά, όπως κουκουνάρι, σταφίδες, ρύζι και κάστανο είναι ιδανικές επιλογές. Τι πρέπει να προσέξεις; Τα dressings! Οι σαλάτες του τραπεζιού είναι αρκετές και τα dressings (ειδκά τα non homemade) είναι full σε λιπαρά και θερμίδες.

Εxtra tip: Το σημαντικότερο που πρέπει να προσέχεις αυτές τις μέρες είναι ο έλεγχος των μερίδων σου. Μην παρασύρεσαι από το κάθε τραπέζι που είσαι καλεσμένη και φρόντισε να σηκωθείς από το τραπέζι όταν τελειώσεις με το φαγητό για να αποφύγεις το επιπλέον τσιμπολόγημα.
Plus: Αν μαγειρεύεις εσύ, μάθε και αυτό: Κόψε τις πατάτες πιο χοντροκομμένες (είτε τις κάνεις ψητές ή τηγανιτές) γιατί έτσι θα απορροφήσουν λιγότερο λάδι.

Cheers!
H αλήθεια είναι ότι τις γιορτές μάλλον θα πιεις λίγο παραπάνω. Απλά να θυμάσαι ότι τα αλκοολούχα ποτά είναι κενές θερμίδες. Απόφυγε ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ ή και ζάχαρη, όπως είναι η βότκα, το ουίσκι και τα κοκτέιλ, ενώ πρόσεξε και τους ξηρούς καρπούς, οι οποίοι λόγω του αλατιού που περιέχουν θα σε κάνουν να θέλεις να πίνεις ακόμη περισσότερο για να ξεδιψάσεις. Επίλεξε κάτι πιο κλασικό και παραδοσιακό τόσο στις γιορτές όσο και στη δίαιτα, όπως είναι το κόκκινο κρασί. Ένα ποτήρι κρασί περιέχει περίπου 74 θερμίδες και είναι πλούσιο σε αντιγηραντικά αντιοξειδωτικά στοιχεία που ενισχύουν τη φυσική άμυνα του οργανισμού.

Γλυκά Χριστούγεννα!

Επειδή είναι εορταστική περίοδος, δε σημαίνει ότι έχουμε ελεύθερο να καταναλώνουμε περισσότερα γλυκά. 1-2 μικρά γλυκίσματα την ημέρα είναι αρκετά.

Να θυμάσαι ότι ένας κουραμπιές περιέχει 187 θερμίδες, ενώ ένα μελομακάρονο 217. Υπάρχει διαφορά, αλλά το μελομακάρονο έχει υψηλότερη διατροφική αξίαλόγω των υλικών του, αφού περιέχει καρύδια, μέλι και ελαιόλαδο, ενώ ο κουραμπιές μόνο ζάχαρη και βούτυρο.

Extra tip: 1 γρ. ζάχαρης αποδίδει 4 θερμίδες, ενώ 1 γρ. λίπους 9 θερμίδες. Eπομένως το λίπος ευθύνεται περισσότερο για την αύξηση του βάρους από ότι η ζάχαρη.

Plus: Δοκίμασε να τα φτιάξεις μόνη σου, ώστε να τα παρασκευάσεις σε πιο light εκδοχή, μειώνοντας τις ποσότητες ζάχαρης και βούτυρου.

Calorie Countdown: Εορταστικοί πειρασμοί

1. Κουραμπιές (35 γρ. το τεμάχιο) 187 θερμίδες
2. Μελομακάρονο (35 γρ. το τεμάχιο) 217 θερμίδες
3. Δίπλα (40 γρ. το τεμάχιο) 113 θερμίδες
4. Βασιλόπιτα σε μορφή κέικ (90 γρ. το κομμάτι) 315 θερμίδες
5. Γαλοπούλα (160 γρ.) 140 θερμίδες
6. Γέμιση με κιμά, κάστανο, κουκουνάρι: 1 μερίδα 300 θερμίδες
7. 1 χούφτα φιστίκια αράπικα αλατισμένα (30 γρ.) 195 θερμίδες
8. Mπύρα (356 ml) 146 θερμίδες
9. Κόκκινο κρασί (1 ποτήρι) 74 θερμίδες
10. Σαμπάνια (100 ml) 85 θερμίδες

loading...
« PREV
NEXT »