Latest News

Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2017

21 χρόνια την κορόιδευαν για τα σημάδια που άφησε μια τρομερή πυρκαγιά στο πρόσωπο της, όμως ένα μικρό τατουάζ της άλλαξε τη ζωή.

Όλοι εντυπωσιάζονται από τις γυναίκες που είναι σε θέση να μετατρέψουν τα ελαττώματα τους σε προτερήματα.



Πολλές γυναίκες βρήκαν το κουράγιο να μιλήσουν για αυτά. Αλλά η συγκινητική ιστορία της Harley Dabbs θα λέγαμε πως κουβαλάει πολύ πόνο.


Η 21χρονη σήμερα Harley έχει υποστεί τον εκφοβισμό για σχεδόν ολόκληρη τη ζωή της. Γιατί; Διότι η Harley έμοιαζε λίγο διαφορετική από τις υπόλοιπες γυναίκες της ηλικίας της.

Όταν ήταν μικρό παιδί, η τραγωδία χτύπησε την οικογένεια της Harley: Το σπίτι τους έπιασε φωτιά και η Harley απέκτησε βαριά εγκαύματα σε όλο το σώμα της. Αν και οι γιατροί είπαν στην οικογένειά της ότι κατά 98 τοις εκατό η Harley δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει, εκείνη τους απέδειξε ότι έκαναν λάθος. Τώρα ζει τη ζωή με τους δικούς της όρους.

Μετακινηθείτε προς τα κάτω για να δείτε την γεμάτη θάρρος και δύναμη ιστορία αυτής της νεαρής γυναίκας.


Η Harley Dabbs ήταν ένα όμορφο κοριτσάκι με δύο περήφανους γονείς, και ζούσε μια φυσιολογική, ευτυχισμένη παιδική ηλικία στην Eden της North Carolina. Αλλά όταν ήταν μόλις 3 ετών, μια τραγωδία χτύπησε την οικογένεια Dabbs.


Το σπίτι τους τυλίχθηκε στις φλόγες. “Η μητέρα μου είχε βάλει πλυντήριο και υποθέτουμε ότι η πυρκαγιά ξέσπασε από κάποιο βραχυκύκλωμα,” είπε η Harley στο Fox 8. Οι γονείς της ήταν έξω, και η Harley παγιδεύτηκε μέσα στο σπίτι.

Το κοριτσάκι υπέστη εγκαύματα σε περισσότερο από το 80% του σώματός της, και οι γιατροί είπαν στους γονείς της ότι είχε μόνο 2% πιθανότητες επιβίωσης. Αλλά αυτό το μικρό κορίτσι εξέπληξε το ιατρικό προσωπικό όχι μόνο γιατί επέζησε, αλλά και για τη γρήγορη ανάκαμψη της.


Ωστόσο, για τα τελευταία 18 χρόνια, η Harley έπρεπε να μπαινοβγαίνει στο Νοσοκομείο Παίδων Shriner στο Σινσινάτι του Οχάιο για να κάνει αμέτρητες χειρουργικές επεμβάσεις. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύει στη θεία επέμβαση που έσωσε τη ζωή της. “Ο Θεός μου έδωσε τη δυνατότητα να ζήσω,” λέει η Harley στην Daily Mail.

Και ευτυχώς, συνάντησε πολλούς άλλους επιζώντες από εγκαύματα. ” Το Shriners είναι το δεύτερο σπίτι μου. Ένιωθα σαν να ήμουν εξωγήινη και αυτό με έκανε να αισθάνομαι καλά, αφού μέσα στο νοσοκομείο υπήρχαν πολλοί άνθρωποι σαν εμένα. Ένιωθα ότι άνηκα εκεί.”


Αλλά, καθώς μεγάλωνε, η Harley βασανιζόταν από εκφοβισμούς που της προκαλούσαν κατάθλιψη και κατά καιρούς είχε τάσεις αυτοκτονίας. “Δεν πήγαινα πουθενά. Δεν έβγαινα απ’ το σπίτι μου,” είπε η Harley.

“Αν έπρεπε να πάω κάπου, έπρεπε να καλύψω όλο μου το δέρμα και ανεξάρτητα από το πόση ζέστη είχε έξω, εγώ φορούσα παλτά και μακριά παντελόνια… ”


Ήξερε ότι έπρεπε να κάνει μια αλλαγή. Για να σηματοδοτήσει την προσωπική της μεταμόρφωση, η Harley έκανε ένα τατουάζ.

Σήμερα λέει πως είναι μια πολεμίστρια και πως μπορεί να έζησε μια κόλαση, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να κατακτήσει την κορυφή.


Το πιο σημαντικό είναι ότι η Harley ήθελε να μοιραστεί αυτό το ισχυρό μήνυμα με τον κόσμο, έτσι η νεαρή γυναίκα δημοσίευσε την ιστορία της στο Facebook. Από τότε, έχει λάβει περισσότερα από 8.400 «Likes» και έχει κοινοποιηθεί πάνω από 1.400 φορές.

Λέει στην Daily Mail, “Ελπίζω η ιστορία μου να βοηθήσει και άλλους που μάχονται με ουλές ή με άλλου είδους σημάδια. ”


Η Harley λέει επίσης πως η αγάπη και η στήριξη του φίλου της ήταν αυτό που την έκανε να ξεπεράσει αυτές τις δύσκολες στιγμές. “Αυτός με κάνει να νιώθω όμορφα τις ημέρες που δεν είμαι καλά. Και όταν δεν μπορώ να είμαι δυνατή, παραμένει δυνατός και για τους δυο μας. Μου έχει σταθεί απίστευτα- ειδικά στις πιο άσχημες μέρες μου…”


Η απίστευτη αυτή νεαρή κοπέλα έχει πολύ μεγάλα σχέδια για το μέλλον. “Ελπίζω να γίνω νοσοκόμα και κινητήριος ομιλητής. Θέλω να βοηθήσω τους άλλους, άτομα που έχουν υποστεί εγκαύματα και όχι μόνο, να συνειδητοποιήσουν ότι είναι όμορφα ανεξάρτητα από τα πρότυπα της κοινωνίας.”


Η Harley μοιράζεται την ιστορία της για να υπενθυμίσει και σε άλλους νέους ανθρώπους που δίνουν μάχη με τα προβλήματά τους ότι δεν είναι μόνοι και, το σημαντικότερο, ότι είναι όμορφοι ούτως ή άλλως.

Η προθυμία της Harely να μιλήσει για τον εκφοβισμό και τη σημασία της αυτο- αποδοχής δείχνει τη διαχρονική ισχύ της θετικότητας και του ανθρώπινου πνεύματος.



loading...
« PREV
NEXT »