Latest News

Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

Βρες τον τρόπο να φτιάξεις τη διάθεσή σου!

Μήπως ξυπνήσατε στραβά ή έχετε κυριευθεί από κακή διάθεση λόγω του άγχους στο γραφείο και των λογαριασμών που τρέχουν;





Και όμως, μόνο ένα «κλικ» χρειάζεται ο εγκέφαλος, ώστε να συντονιστεί με τη θετική «συχνότητα». Παρακάτω θα βρείτε 10 κόλπα που ενισχύουν τη ψυχική και σωματική σας υγεία σε ελάχιστο χρόνο… καθώς συνοδεύονται από επιστημονικές αποδείξεις!


– Κόψτε μαχαίρι τον πρωινό καφέ και ακούστε μουσική: Σύμφωνα με μελέτη του “The Scandinavian Journal of Economics”, ο πρωινός καφές μπορεί να οδηγήσει προς το άγχος! Καλό είναι λοιπόν, αντί να πιείτε καφέ να επιλέξετε τη μουσικοθεραπεία, ακούγοντας τραγούδια και επικεντρώνοντας το νου σας στην αναπνοή. Τα χαλαρωτικά τραγούδια βοηθούν στην αργή αναπνοή και μειώνουν τον καρδιακό ρυθμό ακόμα και μέχρι 35%, σύμφωνα με τους Βρετανούς επιστήμονες.

– Χαμογελάστε, ακόμα και εάν δεν το αισθάνεστε!: Έχει αποδειχθεί ότι το χαμόγελο βοηθά το σώμα και το μυαλό να απομακρυνθεί από το άγχος. Έρευνα του “Psychological Science“ σε 170 φοιτητές ανακάλυψε ότι όταν χαμογελούσαν, οι ρυθμοί της καρδιάς επανέρχονταν σε φυσιολογικά επίπεδα.«Το χαμόγελο προκαλεί θετικά συναισθήματα στο ψυχολογικό και νευροβιολογικό «κομμάτι» μας. Έτσι, οδηγούμαστε προς την ευτυχία», αναφέρει ο ψυχολόγος του Harvard, Jeff Brown.

– Δοκιμάστε πράσινες σαλάτες και γυμναστική: Εάν τρώτε πράσινη σαλάτα καθημερινά, τρέχετε τρεις φορές την εβδομάδα στη γειτονιά σας και κάνετε μαθήματα γιόγκα… θα γίνετε πιο υγιείς! Καλό είναι να λέτε «ναι» στους ξηρούς καρπούς για έξτρα ενέργεια, έτσι ώστε να ενισχύσετε τη ψυχική ευεξία σας.

– Ξαπλώστε με ανοιχτά μάτια: Εάν θέλετε να ξεκλειδώσετε το δημιουργικό ταλέντο σας… σκεφτείτε ξαπλωμένοι! Επιστήμονες από το «Εθνικό Πανεπιστήμιο» της Αυστραλίας, δοκίμασαν την ικανότητα 20 ατόμων όσον αφορά την επίλυση γρίφων με αναγραμματισμούς και παζλ, αποδεικνύοντας ότι όσοι ήταν ξαπλωμένοι έβρισκαν τη λύση 12% πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους. Αυτό συμβαίνει, γιατί όταν το σώμα βρίσκεται σε οριζόντια θέση, το μυαλό απελευθερώνει λιγότερη νοραδρεναλίνη, μια χημική ουσία που εμποδίζει τη δημιουργική σκέψη.

– Φάτε σαν σνακ μαύρη σοκολάτα: Η μαύρη σοκολάτα μπορεί να «ακονίσει» το μυαλό σας και να το οδηγήσει προς την εγρήγορση. Το Πανεπιστήμιο “Northumbria” στην Αγγλία προσέφερε στους φοιτητές του ρόφημα με μαύρη σοκολάτα και τους ζήτησαν να μετρήσουν ανάποδα. Μετά από 90 λεπτά ήταν σε θέση να απαντήσουν χάρη στις φλαβονόλες του κακάο, ενός αντιοξειδωτικού φυτού που διευρύνει τα αιμοφόρα αγγεία και αυξάνει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο. Παράλληλα, πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι περίπου 35 γρ. μαύρη σοκολάτα την ημέρα μπορούν να διώξουν το στρες του γραφείου.

– Αφήστε κλειστό το Facebook για 2-3 μέρες: Ερευνητές του “IE Business School” της Μαδρίτης βρήκαν ότι το Facebook οδηγεί τους χρήστες να αισθάνονται άσχημα με τον εαυτό τους… ακόμα και εάν δεν το καταλαβαίνουν!«Ειδικά όσοι είχαν π.χ. 1.000 φίλους τείνουν ασυναίσθητα να συγκρίνουν τις ζωές τους με τους άλλους, με αποτέλεσμα να γεμίζουν αρνητικά συναισθήματα»,αναφέρει ο Dilney Goncalves, επίκουρος καθηγητής Μάρκετινγκ στο IE Business School.

– Αφήστε το tablet και το smartphone μακριά από το κρεβάτι σας: «Όχι» το tablet και το iphone δεν είναι ο ιδανικός τρόπος για να «κλείσετε» μια κουραστική ημέρα. Το φως που αντανακλάται από τις συσκευές οδηγεί στην καταστολή της μελατονίνης, δηλαδή της ορμόνης που σηματοδοτεί ότι ήρθε η ώρα του ύπνου. «Μια ή δυο ώρες πριν κοιμηθείτε, απενεργοποιήστε τα, καθώς μπορούν να καταστείλουν την παραγωγή της ουσίας κατά 22%», προτείνει ο Frank Lipman, ιδρυτής του Eleven Wellness Center στη Νέα Υόρκη. Παράλληλα, για έναν πιο γρήγορο ύπνο, οι Ελβετοί ερευνητές συστήνουν τις κάλτσες, καθώς το «ζέσταμα» των ποδιών διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία και οδηγεί στην έναρξη της υπνηλίας.

– Περπατήστε για μια ώρα στα πάρκα της Αθήνας: Το περπάτημα ή το τζόκινγκ στη φύση βελτιώνει τη γνωστική λειτουργία, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Michigan. Μια ώρα περπάτημα στο Εθνικό πάρκο αρκεί για να βελτιωθούν οι επιδόσεις της μνήμης και της προσοχής κατά 20% σε σχέση με το περπάτημα μέσα στην κίνηση της πόλης. Παράλληλα, Ιαπωνική έρευνα αποδεικνύει ότι μια βόλτα στο δάσος ενισχύει το ανοσοποιητικό και μειώνει τις συγκεντρώσεις της αδρεναλίνης και της κορτιζόλης στο σώμα για τουλάχιστον μια εβδομάδα.

– Φάτε μερικά μούρα… κάνει καλό!: Τα μούρα και τα βατόμουρα, όχι μόνο μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, αλλά οδηγούν και προς το χαμόγελο. Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Circulation”, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες από 25 έως 42 ετών, που καταναλώνουν τρεις ή περισσότερες μερίδες μούρων την εβδομάδα, έχουν κατά 34% μειωμένο κίνδυνο για καρδιακή προσβολή σε σύγκριση με τις υπόλοιπες γυναίκες.

– Απαλλαγείτε από τη σκόνη των μαξιλαριών: Τα ακάρεα της σκόνης αποτελούν το «μαγνήτη» των αλλεργιών και σας στερούν τον ξεκούραστο ύπνο. Οι έρευνες διαπιστώνουν ότι ένα μαξιλάρι μπορεί να διπλασιάσει το βάρος του μέσα σε τρία χρόνια εξαιτίας της σκόνης του σπιτιού. Γι’ αυτό, πρέπει είτε να πλένετε συχνά τα μαξιλάρια του δωματίου σας, είτε να τα αντικαθιστάτε κάθε 12 μήνες… ώστε να χαλαρώνει το σώμα κατά τη διάρκεια της νύχτας.

loading...
« PREV
NEXT »