Latest News

Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2017

Μειώστε τη ζάχαρη στο σώμα σας με αυτή την πρωτοποριακή μέθοδο

Στο τελευταίο της βιβλίο, η διάσημη διατροφολόγος και γυμνάστρια JJ Virgin, 





περιγράφει την καλύτερη μέθοδο η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε τα φαγητά που περιέχουν γλυκόζη και τα οποία λένε στο σώμα σας να τρώτε περισσότερο και να αποθηκεύετε τη ζάχαρη ως λίπος.


Στο βιβλίο της με τίτλο «The Sugar Impact Diet: Drop 7 Sugars to Lose Up to 10 Pounds in Just 2 Weeks», προσφέρει λεπτομερείς περιγραφές του κάθε τύπου ζάχαρης που καταναλώνουμε και τις επιδράσεις του στον οργανισμό μας. «Η ζάχαρη είναι πραγματικά ο νούμερο ένα δημόσιος κίνδυνος. Αυτός είναι ο λόγος που επέλεξα να εστιάσω σε αυτή. Δεν πιστεύω ότι η προστιθέμενη ζάχαρη είναι πραγματικά το πρόβλημα· πιστεύω ότι κρύβεται μέσα σε πολλά από τα φαγητά μας, τα οποία δεν αναγνωρίζουμε (ότι περιέχουν ζάχαρη)», ισχυρίζεται η συγγραφέας.

Υποστηρίζει ότι δεν έχει σημασία η μορφή με την οποία η ζάχαρη καταναλώνεται, καθώς όλοι οι τύποι αναγνωρίζονται ως ίδιοι για το σώμα μας. «Το φαγητό είναι πληροφορίες», λέει, «και όταν τρώμε ένα κέικ, ένα γιαούρτι με γεύσεις φρούτων ή ένα smoothie, η πληροφορία που εισέρχεται στον οργανισμό είναι η ίδια- Ζάχαρη!».

Ένας νέος τρόπος αντίληψης της ζάχαρης: Οι κλίμακες των επιπτώσεων της ζάχαρης

Πρέπει να ενημερωθείτε πρώτα, αν θέλετε να ακολουθήσετε αποτοξίνωση από την ζάχαρη. Ξεκινήστε, διαβάζοντας τις ετικέτες σε οτιδήποτε τρώτε. Το βιβλίο της JJ παραθέτει μια λεπτομερή λίστα όλων των ύπουλων φαγητών, στα οποία κρύβεται η ζάχαρη και δίνει μια εντελώς νέα οπτική σε σχέση με την ζάχαρη. 

«Κοιτάζοντας τις ετικέτες, το επίπεδο φρουκτόζης και γλυκόζης είναι κακά στοιχεία, ενώ καλά είναι η πυκνότητα σε θρεπτικά συστατικά και οι φυτικές ίνες», εξηγεί. Η βασική διαφορά ανάμεσα στην φρουκτόζη και τη γλυκόζη είναι ότι η φρουκτόζη δεν πυροδοτεί απόκριση της ινσουλίνης, το οποίο σημαίνει ότι δεν ενεργοποιεί την αντίδραση της ινσουλίνης, τη λεπτίνης ή της γκρελίνης.

Το σώμα σας δεν συνειδητοποιεί καν ότι έχετε φάει κάτι, απλά μεταφέρεται στο συκώτι, όπου δεν μπορεί να μεταβολιστεί σε γλυκογόνο και έτσι μετατρέπεται σε λίπος. Αλλά πώς μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι έχουμε επιπτώσεις από υψηλή χρήση της ζάχαρης; Υπάρχουν κοινά σημάδια που μας το μαρτυρούν: αέρια και φούσκωμα/πρήξιμο, πόνος στις αρθρώσεις, πονοκέφαλοι, κόπωση, ανικανότητα να χάσουμε βάρος.

Ο κύκλος μιας διατροφής για τη μείωση της ζάχαρης

1. Ξεκινήστε με την προσαρμογή του σώματός σας στις νέες αλλαγές, αλλάζοντας σταδιακά από τα φαγητά που περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη σε εκείνα που βρίσκονται στην μεσαία κλίμακα (για μία ή δύο εβδομάδες). Για παράδειγμα, αν συνήθως τρώτε τα κανονικά ζυμαρικά, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε τρώγοντας ζυμαρικά από κινόα. Μην τρώτε κάθε δύο ώρες, αλλά αφήστε ένα λίγο μεγαλύτερο κενό ανάμεσα στα γεύματα, ώστε να μην ανεβαίνουν απότομα τα επίπεδα ινσουλίνης σας.

2. Σε αυτό τον κύκλο, θα επαναρυθμίσετε τους γευστικούς σας κάλυκες και θα αποκαταστήσετε την ευαισθησία στην ζάχαρη. Και θα είστε ικανοί να αρχίσετε να νιώθετε πόσο γλυκό είναι το φαγητό: «Μπορεί να χαμηλώσετε την περιεκτικότητα της ζάχαρης στο φαγητό. Αλλά και πάλι θα τρώτε νόστιμο φαγητό. Μπορείτε να φάτε σολομό, μοσχάρι, λάχανο, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, λίγο κινόα, λαχανικά και φακές». Η αλλαγή από την καύση ζάχαρης στην καύση λίπους είναι θέμα εβδομάδων για τους περισσότερους ανθρώπους.

3. Στο τελευταίο στάδιο, θα επανεισάγετε κάποιες τροφές μεσαίας, ακόμα και υψηλότερης μερικές φορές, περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Μπορεί να ανησυχείτε ότι θα υποκύψετε μπροστά στην πρόκληση, αλλά θα παρατηρήσετε πόσο θα απογοητευτείτε τελικά από την γλυκύτητα και θα νιώσετε πρήξιμο, ακόμα και ναυτία από την έντονη γεύση του γλυκού. Συνεπώς, αυτά τα φαγητά δεν θα σας δελεάζουν πια.

Το στάδιο της διατήρησης

Πιθανώς να αναρωτιέστε πώς θα διατηρήσετε το σώμα σας σε αυτή τη φόρμα, μόλις τελειώσετε την δίαιτα. Πρέπει να συνεχίζετε να τρώτε με αυτό τον τρόπο για το υπόλοιπο της ζωής σας; «Η φάση της διατήρησης είναι διαφορετική από εκείνη της απώλειας βάρους. Είναι όπως οι γνωριμίες και ο γάμος. Τελείως διαφορετικά στάδια, σωστά; Κατά τη διάρκεια της φάσης διατήρησης θέτουμε νέους στόχους και αλλάζουμε τρόπους διατήρησης της καλής φυσικής μας κατάστασης.

Το μεγαλύτερο πράγμα που θέλω κάποιος να κάνει είναι να συνδέσει με βέλη το τι τρώει και πώς νιώθει γι’ αυτό που τρώει. Είναι να χάσει αυτή την λαχτάρα για γλυκό που είχε και να ξανακερδίσει την ευαισθησία στην γλυκόζη, ώστε να πει τελικά «Τόσο γλυκά είναι λοιπόν τα βατόμουρα;». Η συμβουλή της συγγραφέος και διαιτολόγου είναι να εξασκούμαστε σε πρακτικές που δουλεύουν καλύτερα σε εμάς, ανάλογα με την φυσική μας κατάσταση και τους στόχους απώλειας βάρους.

loading...
« PREV
NEXT »