Latest News

Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2017

Δέξου τον εαυτό σου όπως είναι κι αγάπα τον!

Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως η προσωπικότητά μας σχετίζεται με το σωματικό μας βάρος.





Συγκεκριμένα, ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε το σώμα μας στον καθρέφτη επηρεάζει τον χαρακτήρα μας. Στις μέρες μας το ισχνό σώμα των μοντέλων, σχεδόν ανορεκτικό, αποτελεί πρότυπο του ιδανικού σωματότυπου για άνδρες και γυναίκες. 


 Επειδή, οι υποχρεώσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι άνδρες και οι γυναίκες σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο δεν τους δίνει τη δυνατότητα να γυμναστούν, προσπαθούν να αλλάξουν την εξωτερική τους εμφάνιση με εξαντλητικές δίαιτες και κάποιες φορές μέσω χειρουργικών επεμβάσεων.

Τέσσερις τρόποι να αγαπήσετε τον ίδιο σας τον εαυτό μέσα από το σώμα σας:

Σωματική Δραστηριότητα: Οι γιατροί και οι γυμναστές συνιστούν 30 λεπτά σωματικής άσκησης ημερησίως. Ακόμη και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορούμε να γυμναστούμε. Πιο συγκεκριμένα, η έχει αποδειχτεί ως η γιόγκα καταλληλότερη μέθοδος άσκησης για πολλές μέλλουσες μαμάδες, εφόσον γυμνάζει, ενώ παράλληλα ενεργοποιεί το σώμα και τον εγκέφαλο. Φυσικά, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε σε οποιοδήποτε είδος σωματικής δραστηριότητας.

Καλομάθετε τον εαυτό σας: Μην περιμένετε από τους γύρω σας να σας φροντίζουν και να σας περιποιούνται, ενώ εσείς ο ίδιος δεν φροντίζετε τον εαυτό σας. Μπορείτε να πάτε για ψώνια στα μαγαζιά, να κλείσετε ραντεβού σε ένα σπα, να βγείτε με τις φίλες σας. Ακόμη να αγοράσετε ένα καλό βιβλίο, ένα cd, ή να μείνετε ξαπλωμένοι όλη την ημέρα και να κάνετε υπνοθεραπεία.

Ελάτε σε επαφή με το σώμα σας: Κάντε μασάζ στον εαυτό σας και αγγίξτε το σώμα σας, με αυτό τον τρόπο το αποδέχεστε περισσότερο.

Μιλήστε για όσα αισθάνεστε: Εάν σας απασχολεί το γεγονός ότι το σώμα σας αλλάζει με την πάροδο του χρόνου, μιλήστε για αυτό στο σύντροφό, την οικογένεια η/και τους φίλους σας. Μην εσωτερικεύετε τα συναισθήματά σας και μη νιώθετε άσχημα για τον τρόπο που αισθάνεστε. Πολλές φορές, όταν νιώθουμε το σώμα μας να αλλάζει τρομάζουμε, επομένως η στήριξη από τα αγαπημένα μας πρόσωπα μπορεί να μειώσει το άγχος και την ανασφάλεια μας.

Τρόποι ευτυχώς υπάρχουν πολλοί και ο καθένας μας διαλέγει αυτόν που του αρέσει και τον προσαρμόζει στην προσωπικότητά του. Το σημαντικό είναι να αποδεχτούμε τον εαυτό μας, όπως είναι, να τον αγαπήσουμε και τότε μόνο θα μας αγαπήσουν και οι άλλοι γύρω μας. 

 Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να έχουµε στο µυαλό µας, πως το στοιχείο που µας ξεχωρίζει από τους γύρω µας είναι η µοναδικότητά µας. ‘Όταν το συνειδητοποιήσουμε αυτό θα έχουµε κάνει το πρώτο μεγάλο βήµα στην αντίληψη της αυτοεικόνας μας.

Νίνα Καραμολέγκου, Συμβουλευτική Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια, MSc

loading...
« PREV
NEXT »