Latest News

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Τέσσερις ανώδυνοι τρόποι για να χάσεις τα κιλά των εορτών.

Διατροφολόγοι δίνουν συμβουλές που κάνουν την απώλεια βάρους πιο ευχάριστη κι ανώδυνη


Μελομακάρονα, κουραμπιέδες, γαλοπούλα, γέμιση... Οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι σίγουρα μία από τις χειρότερες περιόδους του έτους για τους απανταχού λιχούδηδες. Το ένα τραπέζι ακολουθεί το άλλο, τα καλέσματα δεν έχουν τελειωμό και λίγες μέρες αργότερα αναρωτιέσαι γιατί δεν κουμπώνει το τζιν!


Αν δεν μπόρεσες να αντισταθείς στους γλυκούς και αλμυρούς πειρασμούς των εορτών, θα πρέπει να ξέρεις δύο πράγματα. Πρώτον, δεν είσαι μόνος/-η. Το γλέντι και η καλοπέραση κυλάει στο αίμα μας και είναι σχεδόν αδύνατο να αντισταθούμε στις φαγώσιμες «αμαρτίες». Κατά δεύτερον, δεν τρέχει τίποτα που έβαλες 1, 2, 3.. παραπάνω κιλάκια, γιατί υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τα χάσεις!

Ζητήσαμε, λοιπόν, από τους αξιολογημένους διατροφολόγους του Douleutaras.gr να μοιραστούν μαζί μας τις συμβουλές τους, ώστε να κάνεις την όλη διαδικασία λίγο πιο ευχάριστη κι ανώδυνη! Καταγράψαμε τις τέσσερις πιο απλές μεθόδους, για να χάσεις τα κιλά των εορτών και ετοιμαστήκαμε να τις εφαρμόσουμε.

Άλλαξε πιάτο

Αν δεν διαθέτεις ακόμη το ψυχικό σθένος να ξεκινήσεις αυστηρή δίαιτα με βραστά λαχανικά και μισή ποσότητα φαγητού, μπορείς να κάνεις κάτι πιο έξυπνο. Ένα κόλπο, που θα σε ξεγελάσει, είναι το μικρότερο πιάτο. Επιλέγοντας ένα πιάτο με μικρότερη διάμετρο, θα μειώσεις την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις, χωρίς να αισθανθείς ότι περιορίζεσαι. Έτσι μπορείς να περικόψεις τον αριθμό των θερμίδων κάθε γεύματος, ακόμη και κατά 20%.

Πες αντίο στα αναψυκτικά

Υπάρχουν αμέτρητοι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να περιορίσεις, αν όχι να αποχωριστείς εντελώς τα ζαχαρούχα αναψυκτικά. Μπορεί το αναψυκτικό να σε ευχαριστεί ιδιαίτερα, ειδικά μετά από μία γερή δόση φαγητού πρέπει, όμως, να γνωρίζεις ότι αυτή είναι μία από τις χειρότερες επιλογές για τη διατροφή σου. Γιατί; Η ζάχαρη σε υγρή μορφή, που βρίσκεται μέσα στο αναψυκτικό, δεν καταγράφεται με τον ίδιο τρόπο από τον εγκέφαλο, όπως η ζάχαρη σε στερεή μορφή. Η πιο μικρή συνέπεια είναι ότι προσλαμβάνεις περισσότερες θερμίδες. Αντικατέστησε τα ζαχαρούχα αναψυκτικά με φυσικούς χυμούς, πράσινο τσάι ή ένα ποτήρι νερό και δες το σώμα σου να επανέρχεται. Γλιτώνεις από περιττά έξοδα.

Ετοίμασε το φαγητό σου

Σίγουρα τις γιορτινές ημέρες έφαγες περισσότερες φορές έξω απ' ό,τι συνηθίζεις. Ένας απλός τρόπος για να χάσεις εύκολα τα κιλά των γιορτών είναι να αποφύγεις τις παραγγελίες και να αφοσιωθείς στο μαγείρεμα. Φυσικά θα πρέπει να μείνεις μακριά από τα τηγανητά και τα «κακά» λιπαρά, για να επιτύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Υπάρχει κι ένα ακόμη θετικό στο μαγείρεμα, εκτός του ότι γνωρίζεις τα υλικά που χρησιμοποιείς σε κάθε πιάτο, με αποτέλεσμα να τρως πιο «σωστά». Κάθε ώρα που περνάς στην κουζίνα μαγειρεύοντας ισοδυναμεί με περίπου 150 θερμίδες. Γλιτώνεις περιττά έξοδα, τρως πιο υγιεινά και καις θερμίδες, 3 σε 1!

Κάνε ένα μικρό διάλειμμα

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στην προσπάθεια μας να χάσουμε κιλά είναι ότι μας πιάνει μανία. Δεν χρειάζεται να χάσεις 3 κιλά μέσα σε μία βδομάδα, ούτε και να εξαντλήσεις τον οργανισμό σου με μία δίαιτα γρήγορων αποτελεσμάτων. Πρέπει να διατηρείς πάντα μία ισορροπία, ώστε οι κόποι των προσπαθειών σου να μην εξανεμιστούν την επόμενη φορά, που θα βρεθεί μπροστά σου ένα λαχταριστό γεύμα.

Δώσε στον εαυτό σου την ελευθερία να απολαύσει το αγαπημένο του γεύμα, μία φορά την εβδομάδα. Αυτό το ευχάριστο διάλειμμα θα σε κάνει να νιώσεις ότι ανταμείβεσαι για την προσπάθεια σου. Αν φας λίγο παραπάνω μία ημέρα, μην απογοητευτείς. Απλώς περιόρισε λίγο την ποσότητα του φαγητού σου την επόμενη!

Ακολούθησε τα παραπάνω βήματα, προσπάθησε να αφιερώσεις λίγο χρόνο στη γυμναστική και θα δεις ότι το σώμα σου θα επανέλθει στο πι και φι!




newsbeast
loading...
« PREV
NEXT »