Latest News

Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017

11 τροφές που θα σας κάνουν να μοιάζετε 10 χρόνια νεώτεροι.

Όλοι θέλουμε να δείχνουμε πιο νέοι από όσο είμαστε στην πραγματικότητα.



Αν και η γενετική μας κληρονομιά μας δίνει ένα προβάδισμα, η διατροφή μας παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο στην μακροζωία μας και στην νεανική εμφάνιση της επιδερμίδας μας για μεγαλύτερο διάστημα.



Δείτε παρακάτω 11 τροφές που θα σας κάνουν να μοιάζετε 10 χρόνια νεώτεροι.


Αβοκάντο




Πιθανόν να έχετε ακούσει, ότι το αβοκάντο παχαίνει, επειδή περιέχει πολλές λιπαρές ουσίες. Αλλά ίσως δεν ξέρατε, ότι τα λιπαρά αυτά είναι πολύ υγιεινά. Τρώγοντας ένα αβοκάντο την ημέρα μπορείτε να μειώσετε τα επίπεδα της χοληστερόλης και βοηθάει την διαδικασία ανάπλασης του δέρματος. Παρέχει στον οργανισμό βιταμίνη C, κάλιο, αντιοξειδωτικά και είναι πλούσιο σε φολικό οξύ.


Συμβουλή: Έχετε δοκιμάσει χυμό αβοκάντο; Δεν είναι ποτέ αργά να δοκιμάσετε καινούργια πράγματα. Είναι πολύ κρεμώδες και εύκολο να γίνει. Απλά αναμείξτε στο μίξερ αβοκάντο, μαύρη ζάχαρη, γάλα και πάγο.


Μούρα




Φράουλες, βατόμουρα, μούρα, σταφύλια … Αυτά τα μικρά φρούτα περιέχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες που εμποδίζουν ή καθυστερούν ορισμένους τύπους βλάβης των κυττάρων και μπορούν να μειώσουν το οίδημα στις αρθρώσεις και τον πόνο.


Ειδικά τα βατόμουρα βελτιώνουν τις γνωστικές ικανότητες και βοηθούν στην πρόληψη ασθενειών του ουροποιητικού συστήματος, του Αλτσχάιμερ και της άνοιας.


Καρότα




Τα καρότα είναι γνωστό, ότι προστατεύουν τα μάτια, χάρη στην βήτα-καροτίνη, μια ουσία που το σώμα μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Βοηθά τον αμφιβληστροειδή και άλλα μέρη του ματιού να λειτουργήσουν ομαλά. Επίσης, προστατεύει το δέρμα από την φωτογήρανση.


Εσπεριδοειδή




Τα εσπεριδοειδή είναι πρωταρχική πηγή βιταμίνης C και φολικού οξέος. Βοηθούν στην μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης και του ουρικού οξέος στο αίμα. Η τακτική κατανάλωση βοηθά στην αποφυγή προβλημάτων στο κυκλοφορικό σύστημα και στην καρδιά, όπως η ουρική αρθρίτιδα που προκαλεί τρομερό πόνο στις αρθρώσεις.


Η κατανάλωση χυμού λεμονιού με άδειο στομάχι καθαρίζει το κόλον και αποτοξινώνει τον οργανισμό.


Σκόρδο




Οι μυκητοκτόνες και βακτηριοκτόνες ιδιότητες του σκόρδου κάνουν αυτό το αντιγηραντικό φαγητό ένα από τα καλύτερα φυσικά αντιοξειδωτικά. Επίσης, ισορροπεί την χοληστερόλη, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και την υπέρταση και βοηθά στην μείωση του κινδύνου ορισμένων μορφών καρκίνου.


Μαύρη σοκολάτα




Η μαύρη σοκολάτα περιέχει αντιοξειδωτικά, όπως τα φλαβονοειδή που βοηθούν το δέρμα να προστατευθεί από τη UV ακτινοβολία, καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και βελτιώνουν την ενυδάτωση και το πάχος του δέρματος. Αυτό όμως ισχύει μόνο για τις σοκολάτες που περιέχουν 75% κακάο.


Ελαιόλαδο




Το ελαιόλαδο είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές άλφα-λινολενικού οξέος, το οποίο κρατά το δέρμα ενυδατωμένο και προλαμβάνει την γήρανση.


Συμβουλή: Βάλτε μερικές σταγόνες ελαιόλαδο γύρω από τα μάτια σας πριν πάτε για ύπνο. Αυτό θα κάνει το δέρμα σας ενυδατωμένο και λείο και θα μειώσει τις γραμμές γύρω από τα μάτια.


Ντομάτες




Οι ντομάτες είναι γεμάτες με θρεπτικά συστατικά και περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Α, βιταμίνης C και φολικού οξέος.


Το λυκοπένιο, το οποίο είναι υπεύθυνο για το κόκκινο χρώμα της ντομάτας περιέχει 14 φορές περισσότερη ρεσβερατρόλη από το κόκκινο κρασί. Προστατεύει το δέρμα από την υπεριώδη ακτινοβολία και προλαμβάνει καρδιαγγειακές, εκφυλιστικές και μολυσματικές ασθένειες.


Λιπαρά ψάρια




Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και ο τόνος είναι σπουδαία πηγή Ω3 λιπαρών οξέων, που βοηθούν την αναγέννηση των κυττάρων και στην διατήρηση της χοληστερόλης σε χαμηλά επίπεδα. Επίσης, αποτρέπει την οξειδωτική βλάβη του δέρματος που έρχεται με την ηλικία.


Κουρκουμάς




Ο κουρκουμάς έχει αντικαρκινικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, βοηθάει στην πέψη και είναι εξαιρετικό καρύκευμα για το φαγητό. Επίσης, επιβραδύνει την διαδικασία της γήρανσης, δίνει ενέργεια και φτιάχνει την διάθεση σε περιόδους άγχους.


Ιβηρικό χαμόν




Το Ιβηρικό χαμόν βοηθά στην πρόληψη της απώλειας της μυϊκής μάζας που συνδέεται με τη γήρανση και περιέχει μεγάλη ποσότητα υγιεινών λιπαρών οξέων που ενισχύουν το καρδιαγγειακό σύστημα. Επιπλέον, είναι πηγή μετάλλων (σίδηρος, ψευδάργυρος, κάλιο) και βιταμινών της ομάδας Β. Χρειάζεται, όμως, μέτρο γιατί περιέχει μεγάλες ποσότητες νατρίου.

loading...
« PREV
NEXT »