Latest News

Κυριακή, 11 Ιουνίου 2017

6 σημάδια οτι το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο κάλιο!



Το κάλιο είναι ένας ηλεκτρολύτης που αποτελεί ζωτικό μέρος για ένα υγιές σώμα. Βοηθά στη διατήρηση της ορθής λειτουργίας των νεύρων αλλά και των μυών.
 

Τα χαμηλά επίπεδα καλίου μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά πολλές διαφορετικές λειτουργίες του σώματος.

Η έλλειψη καλίου μπορεί να προκληθεί από τα διουρητικά, τον εμετό ή τη διάρροια, κατά τη λήψη ορισμένων αντιβιοτικών ή με την παράλειψη του στη διατροφή σας.



Δείτε έξι σημάδια που μαρτυρούν τα χαμηλά επίπεδα καλίου στο σώμα:

1. Αίσθημα ταχυπαλμίας

Η καρδιά μας μπορεί να επηρεαστεί από την έλλειψη καλίου. Τα χαμηλά επίπεδα καλίου μπορούν να διαταράξουν τις ρυθμικές και συντονισμένες καρδιακές συστολές, που ελέγχονται από τους ηλεκτρικούς παλμούς. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αίσθημα ταχυπαλμίας και καρδιακής αρρυθμίας.

2. Φούσκωμα

Όταν το σώμα σας έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, αγωνίζεται να ρυθμίσει τα επίπεδα νατρίου στο σώμα. Αυτό μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε συνεχώς πρησμένοι, λόγω του οτι το αλάτι στο σώμα δεν ρυθμίζεται.

3. Μούδιασμα και φαγούρα



Κάλιο προάγει τα υγιή νεύρα. Η έλλειψη καλίου μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στα νεύρα σας, προκαλώντας μούδιασμα και φαγούρα ή αίσθηση τσιμπημάτων βελόνας ή καρφίτσας!

4. Υψηλή αρτηριακή πίεση

Επειδή το κάλιο παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του άλατος στο σώμα, τα χαμηλά επίπεδα καλίου μπορεί να επηρεάσουν την αρτηριακή σας πίεση . Η κατανάλωση τροφών πλουσίων σε κάλιο μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να διατηρήσει ένα υγιές επίπεδο πίεσης του αίματος.

5. Δυσκοιλιότητα

Τα χαμηλά επίπεδα καλίου έχουν αρνητικό αντίκτυπο στο πεπτικό σύστημα. Το αλάτι που δε ρυθμίζεται σωστά μπορεί να προκαλέσει συνεχή φούσκωμα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε φυσικά αέρια και δυσκοιλιότητα.


Βοηθά στη διατήρηση της ορθής λειτουργίας των νεύρων αλλά και των μυών

6. Κόπωση

Η κόπωση μπορεί να είναι ένα σημάδι από πολλά διαφορετικά θέματα υγείας, συμπεριλαμβανομένης και της ανεπάρκειας καλίου. Το σώμα σας χρειάζεται κάλιο, προκειμένου να λειτουργήσει σωστά. Χωρίς αυτό, μπορεί να αισθάνεστε συνεχώς κουρασμένοι χωρίς κανένα λόγο.


Ενσωματώστε αυτές τις έξι πλούσιες τροφές σε κάλιο στη διατροφή σας για να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές:

1. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε κάλιο. Μελέτες έχουν δείξει επίσης ότι το σπανάκι περιέχει γλυκογλυκερολιπίδια, χλωροπλάστες των φυτών, οι οποίοι πιστεύεται ότι καταπολεμούν τους καρκινικούς παράγοντες . Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι περιέχει 839 χιλιοστόγραμμα καλίου.

2. Γλυκοπατάτα

Οι γλυκοπατάτες περιέχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά από οτι οι κανονικές πατάτες, συμπεριλαμβανομένου και του καλίου. Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βήτα-καροτίνη, βιταμίνη C και βιταμίνη Β6. Μια μεγάλη γλυκοπατάτα περιέχει 855 χιλιοστόγραμμα καλίου.

3. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι ένα superfood για πολλούς λόγους. Μαζί με αρκετά άλλα θρεπτικά συστατικά, περιέχει και μια υγιή δόση καλίου. Ένα αβοκάντο περιέχει 1.067 χιλιοστόγραμμα καλίου.

4. Ρόδι

Τα σποράκια του ροδιού και ο χυμός ροδιού είναι και τα δύο μεγάλες πηγές καλίου . Είναι, επίσης, επιφορτισμένα με άλλα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα, συμπεριλαμβανομένων των ινών, Βιταμίνη C και Βιταμίνη Κ. Ένα ρόδι περιέχει 667 χιλιοστόγραμμα καλίου.

5. Νερό καρύδας

Αν ψάχνετε να πάρετε κάλιο σε υγρή μορφή, καταναλώστε νερό καρύδας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει νερό καρύδας χωρίς πρόσθετα σάκχαρα. Μόνο ένα φλιτζάνι νερό καρύδας περιέχει 600 χιλιοστόγραμμα καλίου.

loading...
6. Αποξηραμένα βερίκοκα

Τα αποξηραμένα βερίκοκα είναι ιδανικό σνακ, καθώς είναι πλούσια σε κάλιο. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που καταναλώνουν αποξηραμένα βερίκοκα και άλλα αποξηραμένα φρούτα τείνουν να έχουν πιο υγιείς συνολικά δίαιτες με περισσότερες θρεπτικές ουσίες, καθώς και χαμηλότερο σωματικό βάρος. Μισό φλιτζάνι αποξηραμένα βερίκοκα περιέχει 756 χιλιοστόγραμμα.

Πηγή: daddy-cool.gr

loading...
« PREV
NEXT »