Latest News

Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

10 τρόποι για να απαλλαγείτε από τα παχάκια στη μασχάλη σας.

Με το καλοκαίρι να έχει ήδη φτάσει, μόλις καταλάβαμε ότι δεν ακολουθήσαμε κατά γράμμα τις υποσχέσεις που δώσαμε στον εαυτό μας την Πρωτοχρονιά.

Είτε είμαστε ευχαριστημένοι με το σώμα μας, είτε όχι, όλοι έχουμε κάτι που ευχόμαστε να μπορούσαμε να αλλάξουμε πάνω μας.


Όλοι οι άνθρωποι έχουν κάτι στο σώμα τους για το οποίο αισθάνονται ανασφάλεια και παρόλο που οι άλλοι μπορεί να μην το βλέπουν καν, οι ίδιοι το βρίσκουν πολύ ενοχλητικό.


Δεν υπάρχει τίποτα πιο ελκυστικό από την αυτοπεποίθηση. Οπότε, αν η απώλεια βάρους σας βοηθήσει να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση, τότε αξίζει τον κόπο.


Για παράδειγμα, πολλοί άνθρωποι έχουν παχάκια στις μασχάλες. Αν είστε ένας από αυτούς τους ανθρώπους, δείτε παρακάτω 10 τρόπους για να απαλλαγείτε από αυτά.


Αιτίες για τα παχάκια της μασχάλης


Morgan Swofford


Όλοι κάποια στιγμή έχουν παρατηρήσει ότι υπάρχει λίγο λίπος ανάμεσα στο στήθος και το χέρι. Μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά είναι πολύ συνηθισμένο και οφείλεται στο ότι είναι δύσκολο να παρατηρήσουμε και να μειώσουμε το λίπος στη συγκεκριμένη περιοχή.


Φυσικά, αν γυμνάζετε όλο το σώμα σας είναι εύκολο να γυμνάσετε και να τονώσετε την περιοχή γύρω από τις μασχάλες.


Πώς να απαλλαγείτε από τα παχάκια στις μασχάλες;


Morgan Swofford


Υπάρχουν 2 σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε για να απαλλαγείτε από τα παχάκια της μασχάλης:


1.Να προσθέσετε περισσότερες καρδιαγγειακές ασκήσεις και ασκήσεις ενδυνάμωσης στην καθημερινότητά σας.


2.Για τόνωση της μασχάλης, οι πιο σημαντικές περιοχές στις οποίες πρέπει να εστιάσετε, είναι η πλάτη και το στήθος σας.


Οι παρακάτω ασκήσεις θα σας βοηθήσουν στη μείωση του πάχους στις μασχάλες.


1.Ξαπλωμένη “μύγα”


Morgan Swofford


Αυτή η άσκηση θα σας βοηθήσει να τονώσετε τους μυς της μασχάλης.


Για να την κάνετε σωστά, ξαπλώστε με την πλάτη σας τελείως ίσια και σηκώστε τα γόνατα πάνω από τους γοφούς σας, σε γωνία 90 μοιρών.


Προσπαθήστε να κρατήσετε τα γόνατά σας ψηλά και την πλάτη στο πάτωμα.


Κρατώντας μικρά βαράκια, ανοίξτε τα χέρια σας προς το πλάι, με την παλάμη προς τα πάνω.


2.Μονόζυγο 


Morgan Swofford


Μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά είναι ιδανικό για την περιοχή των μασχαλών.


Το Body Building εξηγεί ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης, όπως αυτή, βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και την καύση λίπους.


Ιδανική άσκηση για την τόνωση των χεριών, της πλάτης και του στήθους.


3.Πιέσεις στήθους


Morgan Swofford


Χρησιμοποιώντας αλτήρες χαμηλού βάρους, ξαπλώστε ανάσκελα και λυγίστε τα γόνατά σας. Φέρτε τους αγκώνες σας στο πλάι σε γωνία 90 μοιρών και μετά σπρώξτε τα χέρια σας προς την οροφή.


Λίγο πριν τα χέρια σας βρεθούν σε πλήρη ευθεία, χαμηλώστε τα προς το πάτωμα.


Αυτή η άσκηση θα γυμνάσει το στήθος και τα χέρια σας, σύμφωνα με το Women’s Running.


4.Ανάποδη “μύγα”


Morgan Swofford


Κρατήστε από ένα βαράκι σε κάθε χέρι, λυγίστε ελαφρώς τα γόνατά σας, κρατώντας την πλάτη ίσια. Σηκώστε και τα δυο χέρια, πιέζοντας του ώμους.


Στη συνέχεια, χαμηλώστε αργά τα χέρια σας και επαναλάβετε.


5.Βάρη


Morgan Swofford


Ξαπλώστε μπρούμυτα, κρατώντας βαράκια στα χέρια σας, που έχετε βάλει στο πλάι.


Ενώ δουλεύετε τον κορμό σας, τραβήξτε τα χέρια προς τα πόδια σας και μετά σηκώστε το στήθος και το κεφάλι σας.


Επεκτείνετε τα χέρια σας πάλι προς το πλάι και χαμηλώστε προς το έδαφος.


6.Κύκνος


Morgan Swofford


Ξαπλώστε μπρούμυτα με τα χέρια σας ακριβώς κάτω από τις μασχάλες.


Κρατήστε τους αγκώνες ανοιχτούς, σηκώστε το σώμα σας μερικά εκατοστά από το έδαφος και στη συνέχεια χαμηλώστε.


7.Κολύμπι


Morgan Swofford


Ξαπλώστε μπρούμυτα και τεντώστε τα χέρια και τα πόδια σας.


Σηκώστε τα χέρια και τα πόδια σας από το έδαφος και αρχίστε να τα κουνάτε σαν να κολυμπάτε.


Παχάκια μασχάλης πριν και μετά


Morgan Swofford


Αν κάνετε τακτικά αυτές τις ασκήσεις, θα εξαφανίσετε τα παχάκια από τις μασχάλες σας.


Μπορεί η γυμναστική να μην είναι πάντα διασκεδαστική, αλλά αξίζει τον κόπο.


Η Τζίλιαν Μάικλς εξηγεί ότι διατηρώντας τη δύναμη του πάνω μέρους του σώματος, θα βελτιωθεί η στάση του σώματος και η συνολικότερη υγεία.


Γενική εξάσκηση


Morgan Swofford


Το WebMD εξηγεί ότι οι παραπάνω ασκήσεις μπορεί να τονώσουν τους μυς στις μασχάλες, αλλά εξακολουθούν να χρειάζονται ασκήσεις καύσης λίπους και καρδιαγγειακές ασκήσεις.


Πώς να κρύψετε τα παχάκια στις μασχάλες;


Morgan Swofford


Αν όλα τα υπόλοιπα αποτύχουν, μπορείτε να κρύψετε τα παχάκια στις μασχάλες, φορώντας ένα σουτιέν που θα εφαρμόζει απόλυτα στις αναλογίες σας.


Επίσης, είναι καλύτερο επιλέγετε μπλούζες με κοντά μανίκια και μεγαλύτερο άνοιγμα στο λαιμό.


loading...
« PREV
NEXT »