Latest News

Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

7 εύκολες αλλά θαυματουργές ασκήσεις για ένα πλούσιο και στητό στήθος.

Για να κάνετε το στήθος σας στητό και όμορφο, δεν είναι απαραίτητο να καταφύγετε σε δαπανηρά έξοδα.
 

Είναι αρκετό να κάνετε τις σωστές ασκήσεις για να σχηματιστεί το ιδανικό σχήμα του μαστού.

Οι παρακάτω 7 ασκήσεις θα σας χαρίσουν το τέλειο στήθος.


ΆΣΚΗΣΗ 1


Πιέστε το χέρι σε γροθιά και φέρτε το στο πηγούνι. Δημιουργήστε αντίσταση και ασκήστε πίεση στο πηγούνι με τη γροθιά. Πιέστε για 5 δευτερόλεπτα και έπειτα χαλαρώστε για το ίδιο χρονικό διάστημα. Επαναλάβετε 2-3 φορές.
ΆΣΚΗΣΗ 2


Ενώστε τις παλάμες μπροστά στο στήθος. Αρχίστε να τις πιέζετε με τέτοια δύναμη ώστε οι θωρακικοί μύες να είναι τεταμένοι. Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό να κρατήσετε την πλάτη σας ίσια, και η πίεση πρέπει να είναι ομοιόμορφη. Μπορείτε να κάνετε την άσκηση πιο δύσκολη: κρατήστε στα χέρια σας μια μικρή μπάλα. Πιέστε για 10 δευτερόλεπτα, και χαλαρώστε για 5. Επαναλάβετε 3 φορές.
ΆΣΚΗΣΗ 3


Οι κάμψεις συμβάλουν στην ενίσχυση των θωρακικών μυών και προσφέρουν γράμμωση.

Εάν είστε αρχάρια, είναι καλύτερα να ξεκινήσετε με κάμψεις στα γόνατα ή σε μια καρέκλα ή στον καναπέ. Τοποθετήστε τα χέρια σας όσο το δυνατόν πιο ανοιχτά, και ενώστε τα πόδια. Ξεκινήστε πιέζοντας, κατεβάζοντας αργά τους αγκώνες στο πλάι. Κάνετε 12-15 φορές των 3 σετ.
loading...
ΆΣΚΗΣΗ 4


Μετά τις κάμψεις, οι καταπονημένοι σας μύες θα ζεσταθούν. Τώρα είναι σημαντικό να κάνετε ένα καλό τέντωμα. Ξαπλώστε στο στομάχι σας, λυγίστε τα γόνατά σας και να πιάστε τους αστραγάλους. Παραμείνετε σε αυτή τη θέση για 20 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια κάντε για 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Επαναλάβετε 3 φορές.
ΆΣΚΗΣΗ 5


Σταθείτε σε απόσταση μισού μέτρου από τον τοίχο, τεντώστε τα χέρια σας προς τα εμπρός και κάνοντας γροθιές τα χέρια, αρχίστε να ασκείτε πίεση στον τοίχο. Θα αισθανθείτε πόσο τεταμένοι είναι οι θωρακικοί μύες. Ασκήστε πίεση για 20 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια κάντε διάλειμμα για 10 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 3 φορές.
ΆΣΚΗΣΗ 6


Ξαπλώστε σε έναν πάγκο ή σε μπάλα pilates. Σηκώστε έναν αλτήρα μπροστά από το στήθος σας και αρχίστε να σηκώνετε το βαράκι προς τα επάνω. Στη συνέχεια, κατεβάστε το και σηκώστε αμέσως. Η άσκηση πρέπει να επαναλαμβάνεται 8 φορές. Το βάρος του αλτήρα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε η 8η επανάληψη για γίνεται με εμφανή δυσκολία. Κάντε 3 σετ.
ΆΣΚΗΣΗ 7


Αυτή η άσκηση τεντώνει τους μύες και χαρίζει στο στήθος ένα όμορφο σχήμα. Σήκωσε έναν αλτήρα. Σε όρθια θέση λυγίστε τα γόνατά σας και λυγίστε το σώμα προς τα εμπρός. Κατά την εισπνοή, σηκώστε τα χέρια ελαφρώς λυγισμένα στο πλάι. Οι πήχεις σας πρέπει να είναι παράλληλοι με το πάτωμα. Εκτελέστε 2 σετ των 12 επαναλήψεων.







loading...
« PREV
NEXT »