Latest News

Κυριακή, 4 Ιουνίου 2017

7 τρόποι για να αποφύγεις το φούσκωμα στην κοιλιά.

Το καλοκαίρι είναι ...επικίνδυνη εποχή για τις γυναίκες και τη σιλουέτα τους.
 

Όσο καλλίγραμμο και να είναι το σώμα σου, οι μικρές ατασθαλίες όπως τα παγωτά, τα frozen yogurt και κάθε λογής «απαγορευμένο» για τη διατροφή σου γευστικότατο σνακ, προκαλούν ένα ενοχλητικό φούσκωμα στη κοιλιά. 

Μην αγχωθείς, όμως, και φυσικά μην μείνεις νηστική! Να τι μπορείς να κάνεις για να το αποφύγεις:

Κατανάλωσε περισσότερα καλοκαιρινά φρούτα

Ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα. Κατανάλωσε καρπούζι, ανανά ή πεπόνι μιας και λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό και της ιδιότητάς τους να ρυθμίζουν το κάλιο και νάτριο στον οργανισμό, σού προσφέρουν την αίσθηση του κορεσμού και λειτουργούν ως φυσικά διουρητικά.

Κατανάλωσε νερό ανά τακτά χρονικά διαστήματα

Πίνε συχνά νερό, μην το αμελείς! Αφενός για να δροσιστείς και να αποφύγεις την αφυδάτωση του οργανισμού και αφετέρου διότι αν περάσουν πολλές ώρες χωρίς να πιείς νερό, με την απότομη επαφή του με το στομάχι θα δημιουργηθεί ένα είδος σοκ μαζί με ένα μικρό, περιττό οίδημα στην κοιλιά. Και δεν το θέλουμε αυτό!

Μικρά και συχνά γεύματα

Στο ίδιο μοτίβο πρέπει να κινωθείς και με τα γεύματα σου. Τρώγε μικρά γεύματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αν δεν μπορείς να διαχειριστείς την πείνα σου, τα φρούτα, όπως το καρπούζι, ο ανανάς και το πεπόνι, είναι μια έξυπνη επιλογή, ώστε να έχεις το αίσθημα της πληρότητας του φαγητού, χωρίς περιττά φουσκώματα.

Μέντα και όχι τσίχλες

Η τσίχλα και το συνεχές μάσημα της εκτός του ότι κάποιες φορές είναι αντιαισθητικό ως θέαμα, προκαλεί και την ύπαρξη ανεπιθύμητου αέρα στο στομάχι, λόγω της σορβιτόλης, η οποία είναι τεχνητό γλυκαντικό. Προτίμησε καλύτερα μια μέντα, χωρίς ζάχαρη, που αυξάνει τις εκκρίσεις των πεπτικών υγρών, ανακουφίζοντας το στομάχι από τον τυμπανισμό. Θεωρείται φυσικό γιατροσόφι για το στομάχι.

Ένα καφέ σκέτο, παρακαλώ!

Ο καφές συστέλλει το παχύ έντερο και βοηθά στην απόρριψη οτιδήποτε σου προκαλεί φούσκωμα στην κοιλιά. Επομένως, χωρίς γάλα, κρέμες και οτιδήποτε γαλακτοκομικό μέσα στον καφέ, αφού συνεισφέρουν στο πρήξιμο της περιοχής.

Και έναν χυμό κράμπερι για μένα!

Ένας χυμός είναι από τις πιο δροσιστικές επιλογές του καλοκαιριού. Εσύ πιες χυμό κράμπερι, που είναι διουρητικό και το όποιο φούσκωμα στην κοιλιά θα εξαφανιστεί ή δεν θα υπάρξει καν!

Τρέξε, γυναίκα! Τρέξε!

Μάθαμε τι πρέπει να τρώμε, τι πρέπει να πίνουμε, αλλά πρέπει να ενεργοποιηθείς και εσύ. Ενίσχυσε την κυκλοφορία του αίματός σου στο σώμα σου και θα αυξήσεις τις καύσεις κινητοποιώντας και το στομάχι σου για να μην φουσκώνει.







loading...
« PREV
NEXT »