Latest News

Τετάρτη, 9 Αυγούστου 2017

Όταν Το Σώμα Ζητά Βοήθεια – 10 Σημαντικά Σημάδια Που Δεν Μπορείτε Να Αγνοήσετε!

Το ανθρώπινο σώμα είναι ένας τέλειος μηχανισμός, καθώς διατηρεί υπό έλεγχο εκατομμύρια διεργασίες που συμβαίνουν ταυτόχρονα. Το εντυπωσιακό είναι πως υπάρχει μια ισχυρή ισορροπία μεταξύ όλων των διαδικασιών που είναι φαινομενικά ανεξάρτητες.



Όταν οποιαδήποτε από αυτές τις διεργασίες διακόπτεται, ο οργανισμός στέλνει σήματα, υποδεικνύοντας ότι τα πράγματα δεν εκτελούνται τόσο ομαλά όσο θα έπρεπε.

Το πρόβλημα είναι ότι συχνά παραμελούμε αυτά τα σήματα και, συνεπώς, αποτυγχάνουμε να αντιμετωπίσουμε σωστά τα ζητήματα που προκύπτουν. Η έγκαιρη αναγνώρισή τους είναι υψίστης σημασίας, καθώς βοηθά στην πρόληψη περαιτέρω προβλημάτων.

Παρακάτω θα διαβάσετε μια λίστα των 10 κορυφαίων συμπτωμάτων που δεν πρέπει να αγνοήσετε:

1. Ούλα Που Ματώνουν

Η αιμορραγία των ούλων είναι συνήθως ένα σημάδι ανεπάρκειας βιταμίνης C. Για να αντιστρέψετε αυτή την κατάσταση, θα πρέπει να καταναλώνετε σκόρδο, φρούτα και λαχανικά.

2. Ξηρό Δέρμα Στους Αγκώνες

Η ανεπάρκεια των βιταμινών Α και C συχνά εκδηλώνεται με ξηροδερμία στους αγκώνες. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, ειδικά κολοκύθα, βερίκοκα, καρότα και πορτοκάλια.

3. Εύθραυστα Νύχια & Μαλλιά

Τα εύθραυστα νύχια και τα μαλλιά δείχνουν ότι έχετε ανεπάρκεια ασβεστίου και βιταμίνης D. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να καταναλώνετε περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνη D όπως, όσπρια, πατάτες, δημητριακά ολικής αλέσεως, φύτρες σίτου και γάλα.

4. Ξηροδερμία

Η ξηροδερμία είναι συχνά ένα σημάδι ανεπάρκειας βιταμίνης Ε. Για να αυξήσετε τα επίπεδα της βιταμίνης Ε, θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερα καρύδια, φυτικά έλαια και λιπαρά ψάρια.

5. Προβλήματα Ύπνου, Ευερεθιστότητα, Κράμπες

Ο κακός ύπνος, η ευερεθιστότητα και οι κράμπες των ποδιών είναι σημάδια ανεπάρκειας μαγνησίου και καλίου. Για να αυξήσετε τα επίπεδα του μαγνησίου σας, θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερους ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, ηλιόσπορους και λιναρόσπορο.

Για να ενισχύσετε τα επίπεδα του καλίου σας, να καταναλώνετε περισσότερο καλαμπόκι, σπανάκι, πιπεριά και άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Τόσο το μαγνήσιο όσο και το κάλιο, μπορούν να ληφθούν από βερίκοκα, παντζάρια και δαμάσκηνα.

6. Επιθυμία Για Ξινές Τροφές

Η λαχτάρα για ξινά τρόφιμα δείχνει ότι το σώμα χρειάζεται μια επιπλέον διέγερση του ήπατος και της χοληδόχου κύστεως. Η λύση είναι απλή: καταναλώνετε περισσότερα λεμόνια και κράνμπερις.

7. Αυξημένη Επιθυμία Για Θαλασσινά

Εάν επιθυμείτε πολλά θαλασσινά, είναι πολύ πιθανό να έχετε έλλειψη ιωδίου.

8. Επιθυμία Για Ωμές Τροφές

Η λαχτάρα ακατέργαστων τροφίμων μπορεί να υποδηλώνει γαστρίτιδα και ηπατικά προβλήματα. Μετά από μια ωμή διατροφή, έχει αποδειχθεί ότι το στομάχι και οι κράμπες ανακουφίζονται.

9. Έντονη Επιθυμία Για Γλυκά

Η νευρική εξάντληση είναι η πιο συνηθισμένη αιτία της έντονης επιθυμίας για γλυκά, καθώς το σώμα χρειάζεται γλυκόζη ως πηγή ενέργειας. Σε περίπτωση που θέλετε οπωσδήποτε να φάτε κάτι γλυκό, προτιμήστε μαύρη σοκολάτα και μέλι.

10. Επιθυμία Για Αλμυρές Τροφές

Η έντονη επιθυμία για αλμυρές τροφές είναι συχνά σημάδι μόλυνσης ή φλεγμονής στο σώμα, ειδικά στο ουροποιητικό σύστημα.

newsone

loading...
« PREV
NEXT »